Az idei nyár más volt mint a többi. Minden szálloda óriási reményekkel és elvárásokkal telve csapott bele a nyári szezonba, bízva abban, hogy végre újra felpörögnek a foglalások.
A szállodák újra megtelnek az utazásra kiéhezett vendégekkel, a folyosókon újra felzendül a csobbani készülő gyerekek üdvrivalgása, az éttermekben pedig ismét a jóízű falatozásé lesz a főszerep.
Az Aquaworld Resort csapata a nagy remények mellett komoly stratégiával is készült a 2021-es nyárra. A forgalom fellendítésére egy ütős termékkel álltak elő. A 2+1 Helló nyár akció keretében a 3 éjszakát foglalóknak 1 éjszakát ajándékba adtak.
Az online hirdetések és a közösségi oldalak mellett a weboldalon is nagy hangsúlyt fektettek az ajánlat kommunikációjára, tekintve, hogy az aquaworldresort.hu igen magas látogatószámmal büszkélkedik. A nyári hónapokban átlagosan 70 ezer fő volt a havi felhasználószám.
A HotelHood intelligens felugró ablak rendszerének segítségével gondoskodtak arról, hogy a weboldal látogatók figyelmét se kerülje el ez a rendkívüli ajánlat. Az eredmények pedig magukért beszélnek:
Popup beállítások
És hogy hogyan sikerült mindezt elérni?
A nyári kampány úgy lett beállítva, hogy az oldalról éppen távozni készülő látogatóknak ugorjon fel ez a teljes oldalas promóció az ajánlattal.
Az üzenettel kifejezetten a belföldi közönséget célozták, így a popup csak a magyar nyelvű weboldalon jelent meg.
A felugró ablakot ilyenkor érdemes minden kilépőnek megjeleníteni, kivéve aki már találkozott az ajánlattal, vagyis már járt a csomag oldalon. Hiszen, ha ők már látták az ajánlatot, akkor vagy befoglalták már, vagy egyelőre még nem érdekes a számukra.
Bármelyik is legyen az eset, őket most biztosan nem fogja újból érdekelni az üzenetünk.
A HotelHood rendszer mind asztali gépen mind mobilon képes felismerni a kilépési szándékot, és feldobni a megfelelő üzenetet mielőtt a látogató még elhagyná az oldalt.
Ez a fajta megoldás azért nagyon előnyös, mivel egyáltalán nem zavarja a látogatót a böngészés során. Csak akkor jelenik meg, amikor már elhagyni készül az oldalt.
Másrészt pedig ezzel a megoldással nem csak visszafordíthatjuk az éppen távozni készülő látogatókat, de a megfelelő ösztönzővel még foglalásra is bírhatjuk őket, mint ahogy az Aquaworld Resort példája is mutatja.
Popup kampány eredmények
Az ajánlat 281 ezer alkalommal jelent meg, és 10,74% százalék kattintott rá, ami azt jelenti, hogy több mint 30 ezer távozni készülő látogatót sikerült visszafordítani a weboldalra.
Foglalások tekintetében 186 látogató közel 35 millió Ft értékben azonnal (last click) foglalt is az ajánlatra kattintva.
Azok a látogatók, akik látták ugyan az ajánlatot, de nem foglaltak be azonnal, később az oldalra visszatérve további 43 millió forint feletti bevételt (segített konverziót) generáltak.
Tegyél egy próbát te is 30 napig ingyen
Ha te is szeretnél az Aquaworld Resorthoz hasonló eredményeket elérni, akkor foglalj egy időpontot nálunk, és egy ingyenes konzultáció keretében átbeszéljük az igényeidet és a megoldási javaslatainkat.
Próbáld ki a megoldásainkat most 2 hónapig költségek és kötelezettségek nélkül!
További blogcikkeink a témában:
2023. május 31-én vége az árparitásnak
Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy nincs többé paritási kötelezettséged és végre te döntheted el szabadon, hogy hogyan árazod a szobáidat a különböző OTA oldalakon? Nem, ez nem költői kérdés volt, ugyanis az Európai Bizottság május 10-én elfogadott rendelete* pontosan...
Ha lemaradtál az idei BookDirect MeetUp-ról, van a számodra pár hasznos videónk
Két év kényszer pihenő után idén végre ismét megrendezésre került a BookDirect MeetUp, az egyetlen olyan hazai szállodai konferencia, ami kizárólag a közvetlen foglalások erősítését célzó marketing, értékesítési és revenue megoldásokkal foglalkozik. Nagy öröm...
Ezek a direkt csatornád legfontosabb mutatószámai
Még élénken él bennem, amikor a 2000-es évek második felében egy négycsillagos szálloda értékesítési vezetőjeként büszkén készülődtem a tulajdonoshoz az éves beszámolóval. De akármilyen szépek voltak a számok egy valami mindig megkeserítette a beszélgetést: a jutalék....
Szálloda típus szerint
Városi szállodák
Resort szállodák
Szállodaláncok
Módszer szerint
Google és Facebook hirdetéskezelés
Hotel weboldal perszonalizáció
Email marketing és automatizáció
Legutóbbi hozzászólások