Mutatunk 3+1 egyszerű tippet, mire lehet beprogramozni a kártyát

A múltkori cikkben bemutattuk az NFC kártyát, most pedig 3 konkrét felhasználási módot ajánlunk. A legjobb az egészben, hogy nem kell nagy beruházásokra gondolnod, ha fel akarod okosítani a szállodád, nem kell eszközöket, szoftvert venned vagy bármit is átépítened. Csak egy kártya és egy okostelefon kell hozzá, konkrétan szinte 0 forintból és 10 perc alatt lehetnek high tech megoldásaid, amit a vendégek is értékelni fognak!

1. Wifi megosztása

„Mi a wifi jelszó?” – ez talán a leggyakoribb mondat a szállodákban és vendéglátóhelyeken a „Jó napot” után. A legtöbb szálláshelyen vagy valami pofonegyszerű jelszó van, amiről messziről látszik, hogy évek óta nem frissítették (a leggyakoribb talán a „szálláshelyneve2013” jellegű megoldás), vagy valami nagyon bonyolult, amit 3x is elront az ember, mire megosztja. Esetleg nincs jelszó, nyilvános a hálózat, ami számtalan biztonsági problémát vonhat maga után.

Sokkal egyszerűbb és elegánsabb, ha a recepción, a közös terekben, a szobákban van egy-egy kártya, amihez hozzárendeled az applikációdban a jelszót. Ehhez a vendég csak odaérinti a telefonját és már be is lépett a hálózatra. 

Biztonságosabb megoldás is, mint a jelszó, hiszen külsősök nem férnek hozzá, nem lehet kitalálni, és nem lehet a szálló előtt állva rácsatlakozni. 

Különösen hasznos, ha nem egy hálózatod van, hanem például külön wifit kap az étterem, a bár és a szobák, hiszen így a vendégnek nem kell mindenhol az új hálózatra vadásznia.

2. Weboldal beprogramozása

„Mi a wifi jelszó?” – ez talán a leggyakoribb mondat a szállodákban és vendéglátóhelyeken a „Jó napot” után. A legtöbb szálláshelyen vagy valami pofonegyszerű jelszó van, amiről messziről látszik, hogy évek óta nem frissítették (a leggyakoribb talán a „szálláshelyneve2013” jellegű megoldás), vagy valami nagyon bonyolult, amit 3x is elront az ember, mire megosztja. Esetleg nincs jelszó, nyilvános a hálózat, ami számtalan biztonsági problémát vonhat maga után.

Sokkal egyszerűbb és elegánsabb, ha a recepción, a közös terekben, a szobákban van egy-egy kártya, amihez hozzárendeled az applikációdban a jelszót. Ehhez a vendég csak odaérinti a telefonját és már be is lépett a hálózatra. 

Biztonságosabb megoldás is, mint a jelszó, hiszen külsősök nem férnek hozzá, nem lehet kitalálni, és nem lehet a szálló előtt állva rácsatlakozni. 

Különösen hasznos, ha nem egy hálózatod van, hanem például külön wifit kap az étterem, a bár és a szobák, hiszen így a vendégnek nem kell mindenhol az új hálózatra vadásznia.

3. Kapcsolati adatok

Az NFC kártyát névjegykártyaként is lehet használni, megoszthatóak a kapcsolati adatok, telefonszám, email cím, de akár úgy is programozhatod, hogy automatikusan indítson hívást vagy nyissa meg az email küldést. 

+1. Visszajelzés kérése

Ez talán az egyik leghasznosabb funkció számodra, hiszen a vevői visszajelzéseknek hatalmas marketingértéke van. Amikor a vendégek távozáskor kicsekkolnak, nyújtsd oda nekik a kártyát (vagy legyen az kihelyezve a recepción), és kérd meg, hogy pár mondatban írják meg a véleményüket. Biztos, hogy sokkal több visszajelzést kapsz, mintha csak utólag küldesz nekik egy kérdőívet!

A fenti funkciók bármelyike hozzárendelhető egy NFC kártyához, és a programozáshoz nincs szükséged extra tudásra. 

Kérj ingyenes konzultációt!

Tedd hatékonyabbá te is szállodai weboldaladat.
A gyors és könnyű integrációnak köszönhetően már pár nap után láthatod az első eredményeket.

Lépj velünk kapcsolatba!

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció