Növeld jutalékmentes bevételeidet teljesen automatizáltan
Milyen jó lenne, ha olvashatnál a látogatód gondolataiban?
Email automatizációval ezt megteheted. Megtudhatod, hogy mi érdekli és mikor áll készen a foglalásra. Így a megfelelő pillanatban a megfelelő üzenettel szólíthatod meg.
Lépj velünk kapcsolatba!
Az email automatizáció figyel az apró részletekre
Az email automatizációs rendszer folyamatosan adatot gyűjt a feliratkozóidról. Figyeli, hogy mire kattintanak, hol járnak az oldalon, mi iránt érdeklődnek, így lehetővé teszi a számodra, hogy mindig személyre szabottan kommunikálj a leendő vendégeiddel.
Más üzenetet küldhetsz azoknak a feliratkozóknak, akik még csak most ismerkednek a szállodáddal, és mást azoknak, akik már biztosan foglalni szeretnének.
Olyan mintha 3 fővel bővülne a csapatod:
Értékesítő
Aki tudja, hogy a vendég mi iránt érdeklődik, ezért mindig a jó pillanatban, a legjobb ajánlattal szólítja meg
Vendégkapcsolati menedzser
Aki méltóképpen üdvözli az ügyfeleket, és emlékezteti őket minden fontos előnyre
Adminisztrátor
Aki minden olyan munkafolyamatot elvégez, amire senkinek sincs ideje vagy kedve
Legnépszerűbb automatizációs megoldásaink
OKOS SZEGMENTÁLÁS
Marketing automatiózációval nyomonkövetheted, hogy mire kattintanak az emailekben és milyen tartalmakat néznek meg a weboldalon a látogatók.
Így az érdeklődés és viselkedés alapú szegmentálásnak köszönhetően személyre szabott ajánlatot küldhetsz nekik.
ÜDVÖZLŐ EMAIL SOROZAT
A feliratkozók 75%-a számít emailre a feliratkozást követően. Nem hiába átlagon felüli ezeknek az üdvözlő leveleknek a megnyitási aránya.
És pont ezért nem szabad neked sem megfeledkeznek róla. Küldj köszönőlevelet, amint valaki feliratkozik a listádra! Vagy akár többet is, hogy még részletesebben bemutathasd a szállodát és a szolgáltatásait.
KUPON UTÁNKÖVETÉS
Ha a látogatókat a weboldalon feliratkoztatod egy kuponkedvezményre, akkor ne felejtsd el a kuponkódot emailben is elküldeni nekik.
Ezzel az egyszerű megoldással akár 30%-kal is növelheted a kuponbeváltás, vagyis a közvetlen foglalás esélyét. Különösen, ha pár nappal később még egy emlékeztetőt is küldesz azoknak, akik még nem foglaltak.
EMAIL LISTA KARBANTARTÁS
Átlagosan egy év alatt a címlistád 25%-a évül el. Vagyis minden negyedik kontaktod nem nyitja meg egyetlen leveledet sem, ezzel pedig jelentősen rontja az emailjeid kézbesíthetőségét.
Fordíts kiemelt figyelemet ezekre az inaktív kontaktokra is, és próbáld meg újra felkelteni az érdeklődésüket egy aktiváló email sorozattal.
Ha ez sem segít, akkor ne félj búcsút venni tőlük és leiratkoztatni őket. Tartsd a címlistádat mindig frissen és aktívan!
FACEBOOK CÉLKÖZÖNSÉG INTEGRÁCIÓ
Tedd még (költség)hatékonyabbá a Facebook hirdetéseidet azzal, hogy a feliratkozóidat hozzáadod az egyedi Facebook közönségeidhez, méghozzá a viselkedésük, az érdeklődésük, vagy a foglalási adataik alapján szegmentáltan.
Vagy pont ellenkezőleg, távolítsd el őket egy adott célközönségből, ha az annak szóló üzeneteid már nem relevánsak az érdeklődő számára.
Dőlj hátra és élvezd az automatizáció előnyeit
- Teljesen automatizált szegmentálás
- Kétszer-háromszor magasabb megnyitási arány
- Több elégedett és elkötelezett vendég a személyres szabott kommunikációnak köszönhetően
- A versenytársaidnál jóval hatékonyabb direkt vendégszerzés
- A hirdetési kiadások magasabb megtérülést hoznak
- Más szóval több bevétel, és ezáltal magasabb profit
Lépj velünk kapcsolatba!
Pörgest fel email marketingedet ezekkel a funkciókkal
Szegmentálás
A feliratkozókat különböző célcsoportokba osztjuk az érdeklődésük, a viselkedésük vagy főbb jellemzőik alapján, hogy személyre szabott üzeneteket küldhess számukra.
Perszonalizáció
A perszonalizáció sokkal több annál, mint hogy nevén szólítod a feliratkozót. Rengeteg ügyfél adatot tudunk felhasználni, hogy valóban személyre szabottá tegyük a kommunikációt.
Profi hírlevél szerkesztő
Az automatizált emailek mellett ne feledkezz meg a rendszeres hírlevél küldésről sem. Az egyszerű, drag-and-drop szerkesztővel pillanatok alatt összekattinthatsz és beidőzíthetsz egy hírlevelet.
Weboldal nyomonkövetés
A weboldal nyomonkövetésnek köszönhetően az automatizációs rendszer mindig tudja, hogy a látogatók milyen oldalakon jártak és milyen interakciókat hajtottak végre.
Mobil optimalizáció
A feliratkozók több mint 60%-a telefonon olvassa az emailjeit. De ez nem jelent gondot, mert az emailjeid pont olyan jól jelennek meg mobilon, mint asztali gépen.
A/B tesztelés
Ne bízd a szerencsére az email marketinged sikerét. Teszteld a leveled különböző elemeit, mint a tárgy mező, a gombok színe, vagy akár a megfelelő céloldal.
Egyedi arculat
Az email sablonok teljesen testre szabhatóak, így minden hírlevél és automatizált üzenet a te egyedi arculatodat és megjelenésedet fogja tükrözni.
Valós idejű riport
Mindig naprakészen követheted nyomon, hogy hány feliratkozó nyitotta meg a leveledet és hány kattintott. A kattintást követően a látogató viselkedését a Google Analytics fiókodban is láthatod.
Szegmentálás
A feliratkozókat különböző célcsoportokba osztjuk az érdeklődésük, a viselkedésük vagy főbb jellemzőik alapján, hogy személyre szabott üzeneteket küldhess számukra.
Perszonalizáció
A perszonalizáció sokkal több annál, mint hogy nevén szólítod a feliratkozót. Rengeteg ügyfél adatot tudunk felhasználni, hogy valóban személyre szabottá tegyük a kommunikációt.
Profi hírlevél szerkesztő
Az automatizált emailek mellett ne feledkezz meg a rendszeres hírlevél küldésről sem. Az egyszerű, drag-and-drop szerkesztővel pillanatok alatt összekattinthatsz és beidőzíthetsz egy hírlevelet.
Weboldal nyomonkövetés
A weboldal nyomonkövetésnek köszönhetően az automatizációs rendszer mindig tudja, hogy a látogatók milyen oldalakon jártak és milyen interakciókat hajtottak végre.
Mobil optimalizáció
A feliratkozók több mint 60%-a telefonon olvassa az emailjeit. De ez nem jelent gondot, mert az emailjeid pont olyan jól jelennek meg mobilon, mint asztali gépen.
A/B tesztelés
Ne bízd a szerencsére az email marketinged sikerét. Teszteld a leveled különböző elemeit, mint a tárgy mező, a gombok színe, vagy akár a megfelelő céloldal.
Egyedi arculat
Az email sablonok teljesen testre szabhatóak, így minden hírlevél és automatizált üzenet a te egyedi arculatodat és megjelenésedet fogja tükrözni.
Valós idejű riport
Mindig naprakészen követheted nyomon, hogy hány feliratkozó nyitotta meg a leveledet és hány kattintott. A kattintást követően a látogató viselkedését a Google Analytics fiókodban is láthatod.
Foglalj ingyenes konzultációt
Regisztrálj ingyenes konzultációnkra (kb. 30 perc), ahol jobban megismerhetjük a szállodádat, a céljaidat és a főbb kihívásokat, hogy a lehető legjobb megoldást javasolhassuk a számodra.
Foglalj ingyenes konzultációt
Regisztrálj ingyenes konzultációnkra (kb. 30 perc), ahol jobban megismerhetjük a szállodádat, a céljaidat és a főbb kihívásokat, hogy a lehető legjobb megoldást javasolhassuk a számodra.
Partnereink ajánlásával
Máthé Gréta
Sales és marketing vezető
"A Hotelhood egyik első ügyfeleként kezdtük el a közös utunkat, sokat tapasztaltunk, tanultunk egymástól a közös cél elérése érdekében.
Az alkalmazott technikákkal a vendégek több időt töltöttek szállodánk weboldalán, konverziós értékeink és a direkt foglalásaink száma egyértelműen és jelentősen növekedett. Mindez nagy mértékben köszönhető a Hotelhood lelkiismeretes munkavégzésének, elhivatottságának. Ügyfélközpontú hozzáállásuk kiemelkedő, köszönjük a rugalmasságotokat.
A jövőben is csapatként számítunk rátok!"
Hetyei Éva
Értékesítési vezető
"Már régóta kerestünk kimondottan szállodai marketinggel foglalkozó céget, akik elérhető áron nyújtanak minőségi szolgáltatást. Ezt a Hotelhooddal abszolút megkaptuk. A direkt foglalások száma folyamatosan emelkedik. A havonta küldött statisztikák jól átláthatóak, a kapcsolattartás teljesen zökkenőmentes. Külön kiemelném Gábor áldozatos munkáját, aki rengeteg problémánkat oldotta már meg villámgyorsan."
Budai Nikoletta
Online marketing manager
"Oly sok szállodás „sorstársunkhoz” hasonlóan, mi is arra a kérdésre kerestük a választ, hogy az egyre inkább OTA uralta világban, hogy tudjuk költséghatékonyan direkt foglalásra ösztönözni vendégeinket.
A HotelHood csapat által kínált megoldás már elsőre is nagyon bíztatónak hangzott, optimista reménykedésre adott okot, a közösen elért eredmények azonban még a várakozásainkat is felülmúlták."
Dala Szilárd
Szállodaigazgató
"Természetesen átnéztem a statisztikát is, amit küldtél a megmentett látogatókról, és meg tudom erősíteni, hogy látványos javulás történt a honlapon történő foglalásokkal kapcsolatban."
Fügedi Zsuzsanna
Értékesítési vezető
"Budapesti szálloda révén arányaiban nem sok visszatérő vendégre számíthatunk így nagyon fontos, hogy a legtöbbet hozzuk ki az átmenő forgalomból. Sikerült érezhetően emelnetek nem csak a jutalékmentes, de az összes foglalás számát is, méghozzá stabilan az elmúlt négy évben."
Fehér Miklós
Igazgató
"Olyan céget kerestem, akiknek van tapasztalatuk a szálláshirdetések terén, és akik segítségével növelhetem a közvetlenül weboldalamon foglalók arányát. A HotelHood csapata sikeresnek bizonyult. Számíthatok rájuk akkor is, ha valamilyen online marketing megoldással kapcsolatban nincs tapasztalatom, csak elképzelésem. Elégedett vagyok az együttműködéssel."
Varga Zoltán
Ügyvezető
„Közel egy éve kezdtük az együttműködést a HotelHood munkatársaival. A szálloda kihasználtságának és forgalmának növelése mellett szerettük volna a foglalási struktúra arányait is kedvezőbbé tenni a saját oldalon keresztül érkező direkt online foglalások hangsúlyosabbá tételével, a közvetítő oldalak tevékenységének redukálásával. Tapasztalataink alapján a kitűzött célok elérésében a HotelHood nagyon sok támogatást tudott nyújtani, hasznos tanácsokkal segítették munkánkat, ami az eredményeinkben és a naturális mutatókban is érzékelhető volt. Csak ajánlani tudjuk másoknak is a velük való együttműködést.”
Szálloda típus szerint
Városi szállodák
Resort szállodák
Szállodaláncok
Módszer szerint
Google és Facebook hirdetéskezelés
Hotel weboldal perszonalizáció
Email marketing és automatizáció