Egy NFC kártya a recepción csodákra képes!

Minden szálláshely- és étteremtulajdonos tudja, milyen fontosak a visszajelzések. Ezeket mindenki megnézni, mielőtt szobát foglal nálad: kíváncsiak, milyen a tisztaság, a minőség, a személyzet. 

A probléma az, hogy nagyon kevesen veszik rá a fáradtságot, hogy megírják élményeiket, miután hazamennek. És ez érthető is: ha belegondolsz, biztos veled is sokszor előfordul, hogy megfeledkezel róla, hogy visszajelzést adj a helynek, ahol jártál… Egyszerűen túl macerás elővenni a telefont vagy leülni a géphez, kikeresni, aztán visszaemlékezni, mi volt jó és mi nem.

Az NFC kártyákkal azonban ezt jelentősen megkönnyítheted a hozzád betérők számára. Tedd ki egy jól látható, könnyen hozzáférhető helyre, fizetéskor csak mutass rá és kérd, hogy érintsék oda az okostelefonjukat. A telefon azonnal megnyitja a facebook, Google értékelő oldalt, vagy a saját weboldalad releváns felületét, így pár másodpercen belül ki is kerülhet a vélemény. Sokkal kényelmesebb a vendégnek, így sokkal valószínűbb, hogy élni fog vele!

Mire jó még az NFC?

Ha igazán fel akarod okosítani a szálláshelyed, akkor pár ilyen kártyával remek extra szolgáltatással javíthatod a vendégélményt.

  • az ajtó mellett elhelyezhetsz egy kártyát, amit leolvasva meg tudják nézni a szobához tartozó szolgáltatásokat és/vagy tűzvédelmi tervet.
  • egyetlen érintéssel fel tudnak csatlakozni a szálloda WiFi hálózatára
  • megjelenítheted az étterem aktuális ínyencségeit
  • különleges, exkluzív ajánlatokat kínálhatsz
  • a vendégek egy online felületen is leadhatják a rendelésüket, nem kell felhívni a szobaszervizt

Az NFC nem csak passzívan működhet, hanem aktívan is, és mivel egészen kis méretű, akár karkötőbe, vagy gyűrűbe is be lehet építeni. Képzeld el, milyen exkluzivitást ad, ha nem kártya nyitja az ajtókat, hanem egy ékszert kap a vendég, amivel úgy tud belépni a szobájába, hogy nem kell a táskában keresgélnie! A wellness-részlegben sem kell azon aggódnia, hogy elhagyja a beléptetőt, vagy valaki véletlenül elviszi, hiszen magával viheti a vízbe is.

Sőt, az NFC tag és a bankkártya összekapcsolásával érintésmentes fizetést is lehetővé lehet tenni, így a pénztárcára, bankkártyára, sőt, a telefonra sem lesz szükség.

De ez még csak a kezdet: legközelebbi levelünkben arra adunk néhány tippet, hogyan lehet az NFC technológiát az ügyfélélményen túl „belsőleg”, azaz a hotel management területén használni, hogy leegyszerűsítse a munkát.

Szeretnél még több személyre szabott segítséget?

Az NFC egy új, és nagyon izgalmas téma, ami számtalan lehetőséget tartogat. Beszéljük át közösen, hol segíthet a Te szálláshelyed népszerűségének növelésében: 

Kattints és foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra!

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció