Az idei nyár más volt mint a többi. Minden szálloda óriási reményekkel és elvárásokkal telve csapott bele a nyári szezonba, bízva abban, hogy végre újra felpörögnek a foglalások.
A szállodák újra megtelnek az utazásra kiéhezett vendégekkel, a folyosókon újra felzendül a csobbani készülő gyerekek üdvrivalgása, az éttermekben pedig ismét a jóízű falatozásé lesz a főszerep.
Az Aquaworld Resort csapata a nagy remények mellett komoly stratégiával is készült a 2021-es nyárra. A forgalom fellendítésére egy ütős termékkel álltak elő. A 2+1 Helló nyár akció keretében a 3 éjszakát foglalóknak 1 éjszakát ajándékba adtak.
Az online hirdetések és a közösségi oldalak mellett a weboldalon is nagy hangsúlyt fektettek az ajánlat kommunikációjára, tekintve, hogy az aquaworldresort.hu igen magas látogatószámmal büszkélkedik. A nyári hónapokban átlagosan 70 ezer fő volt a havi felhasználószám.
A HotelHood intelligens felugró ablak rendszerének segítségével gondoskodtak arról, hogy a weboldal látogatók figyelmét se kerülje el ez a rendkívüli ajánlat. Az eredmények pedig magukért beszélnek:
Popup beállítások
És hogy hogyan sikerült mindezt elérni?
A nyári kampány úgy lett beállítva, hogy az oldalról éppen távozni készülő látogatóknak ugorjon fel ez a teljes oldalas promóció az ajánlattal.
Az üzenettel kifejezetten a belföldi közönséget célozták, így a popup csak a magyar nyelvű weboldalon jelent meg.
A felugró ablakot ilyenkor érdemes minden kilépőnek megjeleníteni, kivéve aki már találkozott az ajánlattal, vagyis már járt a csomag oldalon. Hiszen, ha ők már látták az ajánlatot, akkor vagy befoglalták már, vagy egyelőre még nem érdekes a számukra.
Bármelyik is legyen az eset, őket most biztosan nem fogja újból érdekelni az üzenetünk.
A HotelHood rendszer mind asztali gépen mind mobilon képes felismerni a kilépési szándékot, és feldobni a megfelelő üzenetet mielőtt a látogató még elhagyná az oldalt.
Ez a fajta megoldás azért nagyon előnyös, mivel egyáltalán nem zavarja a látogatót a böngészés során. Csak akkor jelenik meg, amikor már elhagyni készül az oldalt.
Másrészt pedig ezzel a megoldással nem csak visszafordíthatjuk az éppen távozni készülő látogatókat, de a megfelelő ösztönzővel még foglalásra is bírhatjuk őket, mint ahogy az Aquaworld Resort példája is mutatja.
Popup kampány eredmények
Az ajánlat 281 ezer alkalommal jelent meg, és 10,74% százalék kattintott rá, ami azt jelenti, hogy több mint 30 ezer távozni készülő látogatót sikerült visszafordítani a weboldalra.
Foglalások tekintetében 186 látogató közel 35 millió Ft értékben azonnal (last click) foglalt is az ajánlatra kattintva.
Azok a látogatók, akik látták ugyan az ajánlatot, de nem foglaltak be azonnal, később az oldalra visszatérve további 43 millió forint feletti bevételt (segített konverziót) generáltak.
Tegyél egy próbát te is 30 napig ingyen
Ha te is szeretnél az Aquaworld Resorthoz hasonló eredményeket elérni, akkor foglalj egy időpontot nálunk, és egy ingyenes konzultáció keretében átbeszéljük az igényeidet és a megoldási javaslatainkat.
Próbáld ki a megoldásainkat most 2 hónapig költségek és kötelezettségek nélkül!
További blogcikkeink a témában:
Tudtad, hogy már ingyen is értékesítheted a szállodai szobáidat a Google keresőben?
Mit érdemes tudni az új ingyenes szállodafoglalási linkről? A Google ingyenes szállodafoglalási link (Google free booking link) tavalyi bevezetése előtt csak fizetett formában lehetett a Google Hotel Ads hirdetéseken keresztül közvetlen forgalmat terelni a szálloda...
Mennyit spórolhatsz jutalékmentes foglalásokkal?
Szállodai körökben jelenleg a legégetőbb topik minden bizonnyal az elképesztő mértékben megnövekedett költségek. Legutóbb a Danubius vezérigazgatók beszéltek arról a Turizmus Cafénak adott interjúban, hogy a szállodavállalat nyári bevételei már kezdik elérni, sőt...
Így NE veszíts foglalásokat a szállodád weboldalán
Újabb SOS teendő vár minden szállodai marketingesre!
A Google bejelentette, hogy 2023 július 1-től a népszerű Universal Analytics webanalitikai rendszer nem fog több adatot gyűjteni a weboldal látogatókról. Helyette az új Google Analytics 4 (GA4) használatát javasolja.
Szálloda típus szerint
Városi szállodák
Resort szállodák
Szállodaláncok
Módszer szerint
Google és Facebook hirdetéskezelés
Hotel weboldal perszonalizáció
Email marketing és automatizáció
Legutóbbi hozzászólások