Bemutatkoznál újra?

Bemutatkoznál újra?

Az utóbbi időben olvashattál már a legújabb fejlesztésünkről.Ezzel automatikusan tudsz névnapi köszöntéseket küldeni a feliratkozóidnak, így növelve a közvetlen foglalásokat a weboldaladon.De miért pont a névnap?Egyfelől ezt azonnal, már meglévő adatbázissal használni...
A szállodád biztos nem küld így hírlevelet?

A szállodád biztos nem küld így hírlevelet?

Engedd el a sablont és írj olyan szöveget amit biztos mindenki el fog olvasni! Mutatom hogyan írd meg és zavard össze vele az elmét. „Kedves Tivadar,Ugye most picit összezavartalak?Azon agyalsz, hogy ez a levél csak egyszerűen félrement, vagy csak ennyire bénán...
Ilyet itthon alig csinál néhány szálláshely

Ilyet itthon alig csinál néhány szálláshely

Egy olyan fejlesztéssel készültünk el, ami nélkül nem működhet szálláshely.   Jó, talán túlzok.   De úgy fellelkesített ez az újdonság, hogy muszáj volt azonnal leírnom.   Mindjárt mutatom miről is beszélek. Csak előtte azt tudnod kell, hogy az egész...
Okosítsd fel szálláshelyed NFC-vel!

Okosítsd fel szálláshelyed NFC-vel!

Mutatunk 3+1 egyszerű tippet, mire lehet beprogramozni a kártyát A múltkori cikkben bemutattuk az NFC kártyát, most pedig 3 konkrét felhasználási módot ajánlunk. A legjobb az egészben, hogy nem kell nagy beruházásokra gondolnod, ha fel akarod okosítani a szállodád,...
Add el nekem ezt a tollat! – avagy a Wall Street Farkasa módszer

Add el nekem ezt a tollat! – avagy a Wall Street Farkasa módszer

„Add el nekem ezt a tollat!” – ismerős a mondat? Ha láttad a Wall Street Farkasa című filmet, biztosan neked is beleégett a jelenet a memóriádba, amikor Leonardo DiCaprio egy csapat kétségbeesett értékesítőt próbál rávenni arra, hogy adják el neki a tollát. ...
5 hiba, amit ne kövess el az email marketingedben

5 hiba, amit ne kövess el az email marketingedben

Tudtad, hogy a legtöbb szálláshely rosszul csinálja az email marketinget? Könnyen lehet, hogy te is beleestél már ebbe a hibákba. Ne aggódj, ha magadra ismersz, hiszen mai írásom pont abban segít, hogyan kerüld el ezeket – és legyél sokkal jobb, mint a többiek! A...
Klasszikus vagy esemény-alapú hírlevelet küldj?

Klasszikus vagy esemény-alapú hírlevelet küldj?

Engedd meg, hogy rögtön az elején lelőjük a poént: mindkettőt. A két típus ugyanis más-más helyzetben fog jól jönni. Nézzük, mit jelentenek a fogalmak, és milyen eseményeket érdemes „megünnepelni” egy hírlevéllel! Mit jelent a klasszikus hírlevél? Azt, amire a...
Ha elmondom mindenkinek, nem mondom el senkinek?

Ha elmondom mindenkinek, nem mondom el senkinek?

– avagy mi a különbség az általános és szegmentált tartalom között? A válasz nagyon egyszerű: a szegmentált jobb. Szinte mindig. Jobb a megnyitási arány, jobb az átkattintási arány, jobb a foglalási arány. Egyetlen hátránya van: egy kicsit több munkával jár. De...
Milyen levelező szoftvert használj?

Milyen levelező szoftvert használj?

Azt már tisztáztuk a korábbi cikkekben, hogy milyen mérőszámokra kell figyelned, milyen gyakran és mikor írj levelet, de az egyik leggyakoribb kérdésről még nem beszéltünk: milyen szoftverrel? Nem véletlen, hogy ezt eddig nem említettük, hiszen először a célokat kell...