Növeld bevételeidet kipróbált megoldásainkkal
Ne ess abba a hibába, hogy csak arra fókuszálsz, hogy minél több forgalmat terelj a weboldalra! Legalább ilyen fontos az is, hogy a meglévő weboldal látogatókból hírlevél feliratkozók, ajánlatkérők és foglalók legyenek. Kipróbált módszereink ehhez nyújtanak neked testreszabott megoldást.
Mutasd meg, miért
érdemes nálad foglalni
Ahhoz, hogy minél kevesebb vendég foglaljon az OTA oldalon a saját weboldalad helyett, ki kell hangsúlyoznod számára, hogy miért éri meg neki jobban közvetlenül foglalni.
Legyen ez kedvezőbb ár, ingyenes extra szolgáltatás vagy jobb foglalási feltétel, ennek a megfelelő kiemelése az oldalon nélkülözhetetlen ahhoz, hogy növeld a direkt foglalások számát.
Mi teszi a szállodádat
igazán egyedivé?
Azoknak a látogatóknak, akik nem ismerik még a szállodádat, nagyban megkönnyíti a döntését, ha kiemeled számukra, hogy a szállodának milyen remek az elhelyezkedése, hogy milyen jó értékeléseket kapott korábbi vendégektől, vagy hogy milyen egyedülálló szolgáltatásokat nyújt, amik máshol nem elérhetőek.
Segítünk megtalálni szállodád legjobb tulajdonságait és az intelligens felugró ablak rendszer segítségével biztos lehetsz benne, hogy minden új látogató találkozik is vele.
Ha nem csak több, de jobb
címlistát is szeretnél
A legtöbb látogató, aki a weboldaladra érkezik még nem áll készen a foglalásra, csak az információgyűjtés szakaszában van. Nagyon fontos, hogy ezeket a látogatókat ne veszítd el, hiszen könnyen lehet, hogy többet nem is térnek vissza az oldaladra.
Vedd rá őket, hogy feliratkozzanak a hírlevél listádra, hiszen onnantól már közvetlenül el tudod érni ezeket a potenciális vendégeket.
Hogyan lesznek a kosár-
elhagyókból foglalók?
Nemzetközi statisztikák szerint a vásárlást megkezdők átlag 70%-a a vásárlás befejezése nélkül hagyja el az oldalt, azaz 10-ből 7 látogató, aki már belépett a foglalási rendszerbe végül foglalás nélkül kilép.
Foglalás ösztönző, sürgető, emlékeztető üzenetekkel biztosíthatod, hogy a foglalási folyamatot megkezdők minél nagyobb arányban végig is vigyék a foglalásukat.
Ne hagyd, hogy a legjobb
ajánlataid elvesszenek!
A weboldal látogatókat gyakran túl sok információ és inger éri egyszerre, könnyen elvesznek az ajánlatok, a leírások és a menük tengerében. Az intelligens popup segítségével biztosra mehetsz, hogy a legjobb ajánlataid eljutnak a leendő vendégeidhez.
Így az új látogatóidat egy jól időzített akcióval, a visszatérő vendégeket pedig a legnépszerűbb ajánlatoddal akár azonnali foglalásra ösztönözheted.
Tedd költséghatékonyabbá
hirdetéseidet!
Mivel a felugró ablakkal kapcsolatos látogatói viselkedés a Google Analytics rendszerébe is átadható, így lehetőség nyílik arra, hogy a hirdetések optimalizálásánál ezeket az adatokat is kihasználd.
Több információ alapján pedig sokkal pontosabban tudsz olyan célcsoportokra hirdetni, akikről tudod hogy konkrétan érdeklődnek a szállodád, vagy egy adott ajánlatod iránt.
Máthé Gréta
Sales és marketing vezető
"A Hotelhood egyik első ügyfeleként kezdtük el a közös utunkat, sokat tapasztaltunk, tanultunk egymástól a közös cél elérése érdekében.
Az alkalmazott technikákkal a vendégek több időt töltöttek szállodánk weboldalán, konverziós értékeink és a direkt foglalásaink száma egyértelműen és jelentősen növekedett. Mindez nagy mértékben köszönhető a Hotelhood lelkiismeretes munkavégzésének, elhivatottságának. Ügyfélközpontú hozzáállásuk kiemelkedő, köszönjük a rugalmasságotokat.
A jövőben is csapatként számítunk rátok!"
Hetyei Éva
Értékesítési vezető
"Már régóta kerestünk kimondottan szállodai marketinggel foglalkozó céget, akik elérhető áron nyújtanak minőségi szolgáltatást. Ezt a Hotelhooddal abszolút megkaptuk. A direkt foglalások száma folyamatosan emelkedik. A havonta küldött statisztikák jól átláthatóak, a kapcsolattartás teljesen zökkenőmentes. Külön kiemelném Gábor áldozatos munkáját, aki rengeteg problémánkat oldotta már meg villámgyorsan."
Budai Nikoletta
Online marketing manager
"Oly sok szállodás „sorstársunkhoz” hasonlóan, mi is arra a kérdésre kerestük a választ, hogy az egyre inkább OTA uralta világban, hogy tudjuk költséghatékonyan direkt foglalásra ösztönözni vendégeinket.
A HotelHood csapat által kínált megoldás már elsőre is nagyon bíztatónak hangzott, optimista reménykedésre adott okot, a közösen elért eredmények azonban még a várakozásainkat is felülmúlták."
Dala Szilárd
Szállodaigazgató
"Természetesen átnéztem a statisztikát is, amit küldtél a megmentett látogatókról, és meg tudom erősíteni, hogy látványos javulás történt a honlapon történő foglalásokkal kapcsolatban."
Fügedi Zsuzsanna
Értékesítési vezető
"Budapesti szálloda révén arányaiban nem sok visszatérő vendégre számíthatunk így nagyon fontos, hogy a legtöbbet hozzuk ki az átmenő forgalomból. Sikerült érezhetően emelnetek nem csak a jutalékmentes, de az összes foglalás számát is, méghozzá stabilan az elmúlt négy évben."
Fehér Miklós
Igazgató
"Olyan céget kerestem, akiknek van tapasztalatuk a szálláshirdetések terén, és akik segítségével növelhetem a közvetlenül weboldalamon foglalók arányát. A HotelHood csapata sikeresnek bizonyult. Számíthatok rájuk akkor is, ha valamilyen online marketing megoldással kapcsolatban nincs tapasztalatom, csak elképzelésem. Elégedett vagyok az együttműködéssel."
Varga Zoltán
Ügyvezető
„Közel egy éve kezdtük az együttműködést a HotelHood munkatársaival. A szálloda kihasználtságának és forgalmának növelése mellett szerettük volna a foglalási struktúra arányait is kedvezőbbé tenni a saját oldalon keresztül érkező direkt online foglalások hangsúlyosabbá tételével, a közvetítő oldalak tevékenységének redukálásával. Tapasztalataink alapján a kitűzött célok elérésében a HotelHood nagyon sok támogatást tudott nyújtani, hasznos tanácsokkal segítették munkánkat, ami az eredményeinkben és a naturális mutatókban is érzékelhető volt. Csak ajánlani tudjuk másoknak is a velük való együttműködést.”
Kérj ingyenes konzultációt!
Spórolj jutalékot több közvetlen foglalással.
A gyors és könnyű integrációnak köszönhetően már pár nap után láthatod az első eredményeket.
Lépj velünk kapcsolatba!
Szálloda típus szerint
Városi szállodák
Resort szállodák
Szállodaláncok
Módszer szerint
Google és Facebook hirdetéskezelés
Hotel weboldal perszonalizáció
Email marketing és automatizáció