Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés

A Hotelhood.hu felhasználási szabályzata (a továbbiakban: Szabályzat) a Online Marketing Stratégia Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon/app-on (https://hotelhood.hu, a továbbiakban: Hotelhood.hu ) elérhető szolgáltatások igénybevételének feltételeit és szabályait tartalmazza.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján / mobil alkalmazásán (https://hotelhood.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető tartós adathordozón, a következő weboldalról: hotelhood.hu/aszf

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

 

Szolgáltatói adatok

A szolgáltató neve: Online Marketing Stratégia Kft.

A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszkezelés helye): 1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52-54

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@hotelhood.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-276442

Adószáma: 25459999-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Telefonszáma: 06304891134
A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

MediaCenter Hungary Kft, 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6, +36-21/201-0505, : mediacenter@mediacenter.hu,

 

Hatály és alapvetés:

1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes

szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2. A jelen Szabályzat 2021. május 12. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások), mely módosítás esetén a Felhasználónak joga van a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. A módosítások nem értintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya.

3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal / mobil alkalmazás, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal / mobil alkalmazás terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

Általános rendelkezések

1. A Szolgáltatás használatának megkezdésével a Felhasználó és a Szolgáltató között online szerződés jön létre, a jelen Szabályzatban foglalt feltételekkel.
2. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal / mobil alkalmazás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa.
3. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal / mobil alkalmazás tartalmát bármikor módosítsa, vagy hozzáférhetőségét a jelen ÁSZF-ben foglaltak betartásával megszüntesse.

 

Az elektronikus szerződéskötés lépései

1. A Felhasználó a Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételére jogosító szerződést az elektronikus megrendelő/előfizetői űrlap kitöltésével elektronikus úton köti meg.
2. Felhasználó a szolgáltatás megrendelése/előfizetése során megadja a szerződés létrejöttéhez szükséges adatait.
3. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a igénybevételi folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
4. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének/előfizetésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e- mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
5. A szerződés attól a naptól kezdve jön létre, amikor a Felhasználó az elektronikus regisztrációs űrlapot hiánytalanul kitöltötte, és az ÁSZF rendelkezéseit elfogadta, a Szolgáltató pedig a szolgáltatást visszaigazolta és azt aktiválta.
6. A szolgáltatás aktiválásáról, azaz a szerződés létrejöttéről a Szolgáltató elektronikus levelet küld a Felhasználó részére.
7. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben az űrlapon valótlan adatokat adott meg, vagy nem a saját adatait adta meg, a szerződés érvénytelen. Érvénytelenség esetén az igénybe vett szolgáltatások díját Felhasználó köteles megfizetni Szolgáltatónak és a már befizetett összeget a Szolgáltató nem téríti vissza.
8. A Szolgáltató vállalja, hogy a Felhasználó részére – a rendelkezésre állási idő figyelembevételével – folyamatosan biztosítja Szolgáltatásait, amennyiben a Felhasználó a szolgáltatások igénybevételének feltételeit teljesíti a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően.
9. A szolgáltatások aktiválásához a díjhoz kötött szolgáltatások esetén a díjnak a Szolgáltatóhoz történő beérkezése szükséges. A Szolgáltató vállalja, hogy a díj beérkezését követően szolgáltatása a Felhasználó részére azonnal elérhető.
10. Felhasználó a fizetős szolgáltatásért a Szolgáltatónak a mindenkori aktuális díjszabásában foglalt szolgáltatási díjat köteles megfizetni.
11. A díjfizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor azt a Szolgáltató számláján hiánytalanul jóváírják. A teljesítés további feltétele, hogy a díjfizető azonos legyen a Szolgáltató számláján szereplővel.

 

Szerződés tárgya

1. Felhasználó jelen ÁSZF alapján megbízza a Szolgáltatót, Szolgáltató pedig elvállalja hotelhood.hu honlapján feltüntetett „HotelHood rendszer” online marketing csomag kivitelezési munkáit (továbbiakban: Szolgáltatás). A megbízás kizárólag a Felhasználónak a regisztrációkor megadott domain nevéhez és honlapjához kapcsolódik.

2. Jelen szerződés létrejöttekor Felek a megrendelő űrlapon megjelölt szolgáltatátsokra kötnek szerződést. A Szolgátató a Szolgáltatás nyújtását a jelen ÁSZF-ben írt díjazás ellenében vállalja.

3. A Felek rögzítik, hogy a jelen ÁSZF-ben nem rögzített, nem úgy rögzített, vagy kifejezetten abból kizárt, de a szerződéshez köthető megbízói igények (pl. csomagváltás, kiegészítő szolgáltatások igénylése) Felhasználó általi teljesítésére külön szerződést nem szükséges kötni, azonban azok teljesítését a Felhasználó által fizetendő, jelen szerződésben rögzített megbízási díj nem foglalja magába. Az ilyen egyedi igények teljesítésére a Felek egyedi megállapodása irányadó, mind annak tartalmát, mind pedig annak ellentételezését illetően. A Felhasználó a jelen szerződéssel nem érintett további szolgáltatás iránti, illetve új megbízás iránti igényét jogosult elektronikus levélben jelezni a Szolgáltatónak. Ennek szintén elektronikus levélben történő visszaigazolásával jön létre a szerződés kiegészítése vagy módosítása, amit egyébként Szolgáltató elutasíthat.

 

Közvetített és egyéb szolgáltatások

1. Szolgáltató a Popup rendszer és a Google AdWords és Facebook Ads hirdetési felületekhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtására jogosult, és ezek üzemeltetőjével jelen jogviszony ellátásához szerződést köt úgy, hogy minden felhasznált megoldáshoz felhasználói fiókot nyit. A hirdetések elhelyezésére a Szolgáltató és a fenti üzemeltetők között jön létre szerződés, de a felhasználói fiókokhoz tartozó felmerülő hirdetési költségeket Felhasználó közvetlenül viseli automatikus módon úgy, hogy a Felhasználó az online fizetési adatait egyedi, saját hozzáféréssel a fiókban megadja és ezek használatára a Szolgáltatások nyújtásának ideje alatt felhatalmazást ad Szolgáltatónak a Felek által megállapodott mindenkori mértékben és összeghatárig. Az adatok megadásához Szolgáltató a fizetési adatok megadásának idejére biztosítja Felhasználónak a megfelelő hozzáférést és útmutatást pdf-dokumentumban a fiókokhoz. Szolgáltató a Felhasználó online fizetési adatait nem tárolja és nem kezeli, ezeket nem látja a Szolgáltatások nyújtásának ideje alatt és kizárólag a fent említett mértékben használja fel.

2. A további online marketing eszközök és megoldások esetében is a Szolgáltató és az eszköz vagy megoldás szolgáltatója között jön létre szerződés. A szerződéses Szolgáltatások során megrendelt hirdetési felületek és egyéb online marketing eszközök szerződéseinek megkötésére a jelen szerződés létrejöttével a Felhasználó a Szolgáltatót azonnali hatállyal felhatalmazza. A további, a szerződéses Szolgáltatásokban nem részletezett szolgáltatásokhoz köthető szerződések megkötésére a Felhasználó a teljesítési folyamat során bármikor, írásban (legalább emailben) meghatalmazhatja Szolgáltatót.

3. Szolgáltató a Szolgáltatásokat kizárólag abban az esetben tudja nyújtani, ha a szolgáltatásokhoz köthető költségeket Felhasználó viseli, az előfizetések, költségkeretek, hitelek, stb. ezt engedik. Szolgáltató azonban a Felhasználó ezen fizetési kötelezettségének nem teljesítése esetén is jogosult az általa nyújtott Szolgáltatásokra vonatkozó számlájának kiállítására. Szolgáltató kikötheti az automatikus fizetési vagy feltöltési mód használatát.

4. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a közvetített szolgáltatásokra, azok minőségére, a Szolgáltató nem felel továbbá a közvetített szolgáltatások használatából, használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, meghibásodásából, a szolgáltatások szüneteléséből, illetve az esetleges teljes leállásából eredő károkért (pl. adatvesztés, szerverleállás stb.), és az azokkal kapcsolatos egyéb következményekért.

5. A Szolgáltató jelen Szerződés keretében nem vállalja a honlaphoz köthető módosítási és beállítási feladatok kivitelezését. Mivel ezek a feladatok elengedhetetlenek lehetnek a Szolgáltatás nyújtásához és a kivitelezéséhez, ezért ezen feladatok kivitelezését a Felhasználónak kell biztosítani jelen Szerződés teljesítéséhez.

 

Kapcsolattartás

1. Felek rögzítik, hogy az információk megfelelő időben történő rendelkezésre állása meghatározó fontosságú a jelen szerződésben foglalt Szolgáltatások nyújtásához. Emiatt elvárható a Felek részéről a proaktív hozzáállás a kommunikáció terén, az információk átadására és megszerzésére törekedő magatartás.

2. Felek rögzítik, hogy a közöttük, illetve a Felhasználó és a Szolgáltató által igénybe vett alvállalkozó közötti kommunikáció elsődleges csatornái az email, a telefon vagy egyéb írásos megállapodás alapján elektronikus kommunikációs megoldás. A nem írásbeli kommunikáció során elhangzottak könnyebb bizonyíthatósága érdekében javasolt az elsődlegesen írásbeli (postai levél vagy e-mail) kommunikáció vagy telefonos kommunikáció esetén az elhangzottakra vonatkozóan e-mailben történő megerősítés kérése. Személyes találkozót csak a feltétlenül szükséges esetekben tartanak a Felek, előre megállapodott időpontban és helyszínen, amiért adott esetben Szolgáltató jogosult a tanácsadási díj kiszámlázására, ha erre vonatkozó igényét és feltételeit a találkozó előtt Felhasználónak bejelentette.

3. A Felek az egymás részére küldendő értesítéseket elsősorban a regisztrácikor megadott, illetve a weboldalon felltüntetett címekre kötelesek küldeni, másodsorban a Felek székhelyére. A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a kapcsolattartóik személyében, elérhetőségében, címében bekövetkező változásról haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban tájékoztatják a másik felet. A tájékoztatás elmaradása esetén a régi címekre küldött értesítések joghatályos közlésnek minősülnek.

4. Felek írásbeliség alatt – eltérő rendelkezés hiányában – elektronikus levelezést értenek a szerződés teljesítésével összefüggő kérdések tekintetében. Az elektronikus levélben tett közlések annak megküldése utáni munkanapon tekinthetők kézbesítettnek.

 

Kivitelezés és határidők

1. A Szolgáltató a feladatait az alábbi ütemezés szerint köteles elvégezni:

2. A fiókok létrehozása, valamint a szükséges beállításokra és átküldendő dokumentumokra és információkra vonatkozó tájékoztató és igények megküldése: a szerződés aláírásától és az első díj megfizetésétől számított 2 munkanapon belül.

3. A kampányok elkészítése és beállítása a Szolgáltató részére szükséges információk átadásától és a szükséges beállítások elvégzésétől számított 15 munkanapon belül.

4. A kezdeti szükséges beállításokon és dokumentumokon kívül szükséges beállításokról és dokumentumokról Szolgáltató az adott kampányok indulása előtt legkésőbb 3 nappal tájékoztatja a Felhasználót az együttműködés során megállapodott módon, de mindenképp írásban, hogy annak legyen ideje ezen beállításokat elvégezni és a szükséges dokumentumokat átküldeni.

5. A teljesítés során a jelen ÁSZF-ben meghatározott határidők kötelező érvényűek, bármely határidő elmulasztásából eredő károkért az a fél felel, amelyik a késedelmet okozta. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a határidők tartásának alapvető feltétele, hogy az esetleges módosítási, illetve javítási kérések legalább annyi idővel a határidő lejárta előtt beérkezzenek a Szolgáltatóhoz, amennyi idő szükséges a feladatok feldolgozására és elvégzésére.

 

Felek jogai és kötelezettségei, felelősség

1. A Szolgáltató köteles nyújtani a jelen szerződés keretében általa vállalt Szolgáltatásokat; míg a Felhasználó köteles a hirdetéskezelést biztosító költségek viselésére, illetve a Szolgáltató részére a jelen ÁSZF-ben meghatározott díj(ak) fizetésére.

2. A feladatokat a Szolgáltató a saját eszközeivel, erőforrásaival a saját telephelyén végzi, amelyek alól kivételt képeznek az alvállalkozói teljesítések és a harmadik felek által biztosított szoftveres megoldások és az azokhoz köthető hardverek.

3. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a Felhasználó számára optimális, költséghatékony, szakszerű és célszerű szolgáltatásokat nyújtson. A Felek megállapodnak, hogy a Szolgáltató felelősséget kizárólag az általa elvégzett tevékenység célszerűségéért és szakszerűségéért vállal, a hirdetések eredményességéért, az általuk a Felhasználó oldalán generált profit nagyságáért azonban nem.

4. Szolgáltató jogosult közreműködő (alvállalkozó) igénybevételére. Az alvállalkozó teljesítéséért a Szolgáltató úgy felel, mintha maga járt volna el. A Szolgáltató az alvállalkozóktól köteles megszerezni minden olyan jogot, amely a jelen szerződés szerinti jog átruházáshoz szükséges lehet. Az alvállalkozó általi teljesítés módjára, helyére vonatkozólag az alvállalkozóval kötött szerződésben foglaltak az irányadóak úgy, hogy a Felhasználó jelen szerződésben foglalt jogai és érdekei nem sérülhetnek.

5. Felhasználó tudomásul veszi, hogy tekintettel arra, hogy a Szolgáltató szolgáltatása közvetített jellegű elemeket is tartalmaz, a módosítási és lemondási feltételeket, ideértve az ezzel összefüggésben felmerülő költségeket és egyéb igényeket (pl. lemondási díjat, meghiúsulási kötbért, egyéb kárigény) az egyes online médiatulajdonosok határozzák meg. Felek rögzítik továbbá, hogy a módosítás vagy lemondás kapcsán felmerülő költségekért és egyéb igényekért a Felhasználó köteles helytállni.

6. A Felek kikötik, hogy amennyiben a Felhasználó hozzáfér és beállítás módosításokat, illetőleg egyéb

fióktevékenységet végez a Google AdWords, Facebook vagy más, a megbízásban szereplő fiókban, a Szolgáltató a Felhasználó ezen tevékenységéért felelősséggel nem tartozik. Amennyiben a Felhasználó ezen tevékenysége többletmunkát generál a Szolgáltató oldalán, úgy a Szolgáltatót többlet megbízási díj illeti meg az ilyen módon elvégzett munkájáért óradíjas elszámolás szerint.

7. A Felek rögzítik, hogy a Szolgáltatót nem terheli felelősség abban az esetben, ha a Felhasználó elmulasztja a jelen szerződésben rögzített, harmadik fél részére történő előfizetési, költési, hitelkeret feltöltési stb. fizetési kötelezettségének eleget tenni, és így a Szolgáltató nem tudja vállalásait teljesíteni.

8. A Felek mentesülnek a szerződés alapján őket terhelő kötelezettségek teljesítésének részleges, vagy teljes elmulasztása miatti felelősség alól, amennyiben azok „vis major” következményeként állnak be. Ilyen esetben a Szolgáltatót az addig elvégzett munkákért arányos díjazás illeti meg. A „vis major” fogalomkörébe tartoznak mindazok az események, amelyek a szerződés aláírását követően merülnek fel, és amelyek olyan rendkívüli természetű események, hogy azok bekövetkeztét a Felek nem láthatták előre, illetve nem kerülhették el semmilyen ésszerű intézkedéssel. Ezen rendkívüli események körébe tartoznak: az árvíz, a tűz, a földrengés, vagy más természeti csapás, akárcsak a háború, katonai cselekmények, a hatósági szervek aktusai vagy cselekményei és bármely más, a Felek elvárható befolyási körén kívül eső körülmény. Ilyen jellegű esemény beálltakor az erről tudomást szerző fél haladéktalanul, köteles írásban értesíteni a másik felet. Az értesítés elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő valamennyi kár és költség a mulasztó Felet terheli..

9. A Felhasználó kijelenti és szavatolja, hogy az általa a feladatok teljesítéséhez a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott bármely reklám-marketing kommunikációs vagy egyéb anyag, információ nem sérti a hatályos jogszabályokat, különös tekintettel a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben (Fttv.), a gazdasági reklámok és az üzletfeliratok, továbbá egyes közérdekű közlemények magyar nyelvű közzétételéről szóló 2001. évi XCVI. törvény, és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól 2008. évi XLVIII. törvényben (Grtv.) foglalt előírásokat. Ennek körében kifejezetten szavatolja, hogy az általa forgalmazott termék, illetve nyújtott szolgáltatás reklámozása nem ütközik a Grtv., illetve más jogszabály rendelkezéseibe. Szolgáltató a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott anyagok és egyéb információk jogszerűségét nem köteles ellenőrizni. Kizárólag Felhasználó felelős továbbá az adott kampány tárgyát képező fogyasztói ajánlattal, kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatban Szolgáltató részére átadott információk teljességéért. Amennyiben a hirdetésekkel kapcsolatban bármely hatóság (különösen, de nem kizárólag, a Gazdasági Versenyhivatal, Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság), bíróság vagy bármely más harmadik személy eljárást indít vagy igénnyel lép fel, a Felhasználó közvetlenül köteles helytállni. Az ilyen eljárás során esetlegesen kiszabott bírságot, kártérítést stb. teljes mértékben Felhasználó köteles megfizetni és amennyiben ebből eredően a Szolgáltatónak kára vagy költsége merül fel, úgy a Felhasználó ezt köteles megtéríteni Szolgáltató részére. Felek rögzítik, hogy a teljesítés során a Szolgáltatónak kizárólag tájékoztatási kötelezettsége van, ha tudomására jut olyan tény, aminek a fentiekben leírt következményei lehetnek.

10. Felhasználó honlapján a Szolgáltatónak lehetősége van feltüntetni a saját logóját és nevét, a honlapjára mutató linkkel.

 

Teljesítés

1. Szerződésszerű teljesítésnek minősül jelen szerződésben meghatározott feladatok hiánytalan, határidőre történő elvégzése. Részteljesítésekben a Felek megállapodhatnak, ezeket minden esetben írásban rögzítik. Folyamatos tevékenység esetén ezek elszámolása havonta előre történik.

2. Szolgáltató akkor teljesít szerződésszerűen, ha jelen szerződésben meghatározott feladatokat az elvégzésük idejében elvárt sztenderdeknek megfelelően elvégezte. Felhasználó akkor teljesített, ha a teljesítéshez szükséges információkat átadta, és az előfizetési megbízási díjat maradéktalanul megfizette.

3. Az elért eredményekről a Szolgáltató Google Data Studioban elkészített jelentéssel tájékoztatja a Felhasználót. A jelentés linkjét Szolgáltató havonta megküldi Felhasználónak , aki a jelentést bármikor megnézheti.

 

Megbízási díj, Fizetési feltételek

1. Szolgáltató a popup rendszer és/vagy rövidtávú marketingkampányok beállításáért és üzemeltetéséért jogosult a hatályos jogszabályok szerint kiállítani számláját, amit a Felhasználó a megállapodott teljesítés esetén köteles befogadni és annak összegét a számlán feltüntetett bankszámlára átutalni.

2. Vállalkozó számlája e-számla.

3. A számlákat Felhasználó tárgyhó elején állítja ki. Ezek kiegyenlítése kártyás fizetés esetén azonnali, kézi számlázás és átutalásos fizetés esetén a fizetési határideje legfeljebb 8 nap. Az első számla vonatkozhat törthónapra is, amely esetben a számla értéke időarányosan kerül kiállításra.

4. A Szolgáltató a Felhasználó által külön igényelt, jelen szerződéshez köthető, de annak tartalmi részén felüli feladatok elvégzését a Felhasználóval minden esetben külön emailben történő előzetes megállapodás alapján végzi.

5. A megállapodott összeget minden esetben a Szolgáltató a következő számlájában érvényesítheti. Ezen számlák kifizetésére is vonatkoznak az esetleges késedelmes fizetésből eredő, jelen szerződésben meghatározott következmények.

6. A Szolgáltató jelen szerződés teljesítésével kapcsolatban egyéb költségtérítésre nem jogosult.

7. Felek rögzítik, hogy amíg a Szolgáltató számlái kiegyenlítésre nem kerülnek, a Szolgáltató nem köteles a következő munkafázist megkezdeni.

8. Felhasználó tudomásul veszi továbbá, hogy amennyiben a munka és a szolgáltatás ellenértéke a szerződéses fizetési határidőn belül nem kerül megfizetésre a Szolgáltató jogosult őt 5 munkanapos határidő kitűzésével felszólítani a fizetésre, s annak eredménytelen elteltét követően a Szolgáltató időlegesen vagy véglegesen leállíthatja a szolgáltatást, akár jelen szerződés megszűnését követően is. Amennyiben a Felek közösen a szolgáltatásnyújtás folytatása mellett döntenek, annak megkezdését a Vállalkozó egy akkor meghatározott előleg kifizetésétől teheti függővé.

9. A Felek a fizetés időpontjának azt a napot tekintik, amelyen a díj összege a Vállalkozó számláján jóváírásra kerül. A számlák késedelmes kiegyenlítése esetén Vállalkozó a mindenkor hatályos Ptk. szerinti késedelmi kamatot jogosult felszámolni a számla lejártát követő valamennyi késedelmes naptári nap tekintetében, a Felhasználó viseli továbbá a késedelmes fizetésből adódó összes költséget is (behajtási, ügyvédi és egyéb ügyintézési költségek a fenti óradíjak és a hatályos jogszabályok alapján).

 

Titoktartás

1. Felek titoktartási kötelezettséget vállalnak a jelen szerződés alapján történő együttműködésük során egymásról tudomásukra jutott bizalmas információkra vonatkozóan, azokat üzleti titokként kezelik. A titoktartás kiterjed jelen szerződés tartalmára, valamint a teljesítése során a Felek tudomására jutó, minden bizalmas információra és adatra. Ezeket a Felek nem hozhatják harmadik fél tudomására, jelen szerződés megszűnése után sem.

2. Üzleti titoknak minősül mindaz, amit a Ptk. vonatkozó rendelkezései üzleti titoknak minősítenek, továbbá mindazon információk, amelyeket azok átadásakor az átadó fél titkosnak minősít. A Felek csak az előírt kötelezettségeik teljesítéséhez szükséges mértékben és a jogszabályi kötelezettségeiknek megfelelően (amelyről a másik szerződő felet haladéktalanul kötelesek értesíteni) használhatják fel a megszerzett információkat, azok egyéb célra történő felhasználása tilos. Az átadott hozzáférési adatok/honlap kód szerződés megszűnése után történő megváltoztatásáról/visszaállításáról az átadó félnek kell gondoskodnia.

3. A Felek kötelesek a szerződés kivitelezésén dolgozó munkavállalóikat és vállalkozó partnereiket is a fenti titoktartási rendelkezések betartására kötelezni.

4. A titoktartási kötelezettség megszegéséből eredő károkért a titoktartási kötelezettséget megszegő felet terheli mindennemű felelősség.

 

A teljesítéssel kapcsolatos szerzői jogok

1. Az átadott Szellemi Alkotások módosítása, átdolgozása, többszörözése, másolása, terjesztése, illetve bármely egyéb módon történő hasznosítása, valamint a rájuk vonatkozó felhasználási jogok harmadik személyek részére történő továbbadása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulásával lehetséges. Felek kifejezetten rögzítik, hogy a jelen pontban meghatározott felhasználási engedély nem jelenti semmilyen tekintetben sem a Szellemi Alkotásokkal kapcsolatos vagyoni jogok átruházását Felhasználó részére.

2. Felhasználó a Szolgáltató közvetítésével vagy a nélkül vásárolhat olyan grafikai elemeket, képeket, betűtípusokat,

modulokat, kódrészleteket vagy éppen ezek felhasználási jogait, amelyek beépítésre kerülnek az elkészülő kampányokba. Felhasználó elismeri, hogy a harmadik féltől saját maga által beszerzett forrásanyagokért, valamint modulokért Szolgáltatót nem terheli felelősség. Felek rögzítik, hogy Felhasználó ezen termékek kapcsán nem élhet kártérítési igénnyel Szolgáltató felé, amellett, hogy Szolgáltató ezen felelősségi viszony érvényesíthetősége érdekében köteles előre egyeztetni a harmadik féltől történő beszerzéseket Felhasználóval. Továbbá Szolgáltató nem vállal jogi felelősséget a Felhasználó által biztosított és megjelenített tartalomért (képek, szövegek, hangfájlok stb.), valamint az elkészült végtermékkel okozott közvetlen vagy közvetett következményekre és károkra.

3. Szolgáltató jogosult a Felhasználó védjegyét, logóját, elnevezését és egyéb, a Felhasználó tulajdonát képező szellemi terméket és fiókot (kifejezetten Google Analytics) a jelen szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben felhasználni, és ezen felhasználásra harmadik személynek (különösen az alvállalkozójának) szerződéses viszonyban engedélyt adni. A Felhasználó kijelenti, hogy az általa esetlegesen Szolgáltató rendelkezésére bocsátandó, a jelen szerződésben meghatározott feladatok teljesítése során felhasználandó szerzői joggal, védjegyoltalommal vagy egyéb, szellemi tulajdon körébe tartozó, védelem alá eső egyéb művek, szellemi alkotások jelen szerződés alapján Szolgáltató által teljesítendő feladatokkal összefüggésben történő felhasználásának jogi akadálya nincs, azaz harmadik személynek nincs olyan jogosultsága, mely ezen szellemi alkotások tervezett hasznosítását gátolná vagy megakadályozná.

4. Jelen szerződés létrejöttével Felhasználó hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató honlapjain és promóciós anyagjain a Felhasználót neve és logója feltüntetésével referenciaként megnevezze. Szolgáltató vagy a jelen szerződés kivitelezésében közreműködő alvállalkozója jogosult továbbá a Felhasználó részére készített műveket referencia céljából felhasználni időbeli korlátozás nélkül online, valamint offline felületeken, továbbá jogosult a Felhasználó részére készített anyagokkal saját nevében nevezni bármilyen magyar vagy nemzetközi szakmai versenyen, kiállításon. A Felhasználó hozzájárul, hogy a részére készített műveket a Szolgáltató a saját honlapján, illetve céges referencia prezentációiban és anyagjaiban referencia céljából felhasználja.

 

Szerződés hatálya, megszűnése

1. Jelen szerződés a Szolgáltatás élesítése napján hatályba. A szerződés határozatlan időtartamra jön létre.

2. Jelen szerződésben foglalt ár és a benne foglalt szolgáltatások köre a szerződéskötéstől számított három hónapig kötelező érvényűek. Azt követően a Szolgáltató ezeket az árat és szolgáltatási kört jogosult egyoldalúan megváltoztatni, amiről a változtatást megelőzően legalább 30 nappal Felhasználót írásban tájékoztatja. Ennek elmulasztása vagy hibás tájékoztatás esetén Szolgáltató nem jogosult a változtatásra. Amennyiben Felhasználó a tájékoztatásra nem reagál, az abban átküldött változtatások a megjelölt időponttól automatikusan hatályba lépnek. Amennyiben a Felhasználó a tájékoztatásra reagál és nem egyezik bele a változtatásba, abban az esetben a Felek közti eseti megállapodás lesz irányadó ezek tekintetében úgy, hogy jelen szerződés a változtatásokban nem érintett pontjai nem változnak meg.

3. Próbaidő esetén: a próbaidő a hirdetések és/vagy a felugró ablakok aktiválásától számított, a weboldalon (hotelhood.hu) a szerződéskötés idejében meghatározott időszak. Ezt megelőzően és ez alatt az idő alatt a Szolgáltató nem jogosult a megállapodott havidíj számlázására, viszont Felhasználónak minden más felmerülő költséget (pl. hirdetési költségek) viselnie kell. A próbaidőt megelőzően és az alatt a szerződés bármikor felmondható bármelyik fél részéről azonnali hatállyal, egymás felé történő fizetési kötelezettség nélkül. A próbaidő lejárta után Felhasználónak előre fizetési kötelezettsége keletkezik és az egyéb hatályossági feltételek lépnek érvénybe.

4. A szerződés bármely időpontban megszüntethető közös megegyezéssel.

5. A Felek jogosultak a szerződést írásban egymás felé jelezve, az adott hónap végével 30 napos határidővel külön indoklás nélkül felmondani.

6. A szerződés közös megegyezéssel történő és a Szolgáltató általi felmondása miatti megszűnés esetén a Felek időarányosan számolnak el egymással, Felhasználó köteles Szolgáltatónak a havi átalánydíj időarányos részét megfizetni. Ekkor a Felek a birtokukba jutott anyagokat tovább nem hasznosíthatják, másnak át nem adhatják.

7. A szerződés a Felhasználó felmondásból eredő megszűnése esetén a korábban már megfizetett díjak a Felhasználónak nem járnak vissza.

8. Jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja a szerződő fél indoklással ellátott egyoldalú jognyilatkozattal, amennyiben a másik fél a szerződésből eredő kötelezettségeit súlyosan vagy ismétlődően megszegi és a szerződésszegő magatartásával írásbeli felszólítás kézhezvételét követő 3 munkanapon belül sem hagy fel, illetve kötelezettségét nem teljesíti. Ilyennek minősül a feladatok indokolás és megegyezés nélküli határidőn túli vagy a követelményeknek nem megfelelő teljesítése, a tájékoztatási, titoktartási, együttműködési vagy fizetési kötelezettség megszegése, a szolgáltatások érvényességének nem biztosítása; ha a Felhasználó a Szolgáltató szolgáltatását lehetetlenné teszi, megakadályozza vagy jelentősen megnehezíti; ha Szolgáltató nem az adott honlaphoz tartozó hotel(ek) tényleges szobaszámát adja meg; valamint ha bármelyik fél a másiknak kárt okozna a szerződésben rögzített lényeges kötelezettségét megszegve.

9. Az első számla vagy díjbekérő meg nem fizetése esetén Szolgáltató a számlát 15 nappal a megküldés után sztornózhatja és jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja, függetlenül a Felek között történő bármilyen kommunikációtól.

10. Amennyiben egy adott számla kifizetésre került, de a következő munkafázishoz szükséges megbeszélésre vagy anyagok, információ átadására a Szolgáltató többszöri keresése és felszólítása ellenére a Felhasználó hibájából az előző számla dátumától számított 30 napon belül nem kerül sor, úgy a Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, mégpedig úgy, hogy a számlája érvényes marad, annak összege a Felhasználónak nem jár vissza. Ez érvényes az első hónapban Felhasználó által történő rendes felmondásra is.

11. Jelen szerződés azonnali hatállyal felmondható, ha bármely féllel szemben végelszámolási vagy felszámolási eljárást rendelnek el, vagy bármely más ok alapján, amelyből Felhasználó fizetési képtelensége vélelmezhető.

12. A jelen szerződés megszűnése vagy megszüntetése ellenére a szerződésnek a titoktartásra, a Felhasználó által megszerzett és megszerzendő, a szellemi alkotásokkal kapcsolatos jogokra és felhasználási jogokra, valamint a jogvitákra vonatkozó rendelkezései, továbbá jelen szerződés teljesítéséhez szükséges rendelkezések továbbra is alkalmazandók.

13. A szerződés felmondása, és bárminemű módosítása kizárólag írásban – amely lehet elektronikus levélben tett nyilatkozat is- történhet.

 

Szerzői jogok

1. Miután a https://hotelhood.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://hotelhood.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2. A https://hotelhood.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
3. Tilos a https://hotelhood.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://hotelhood.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
4. A https://hotelhood.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
5. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

Panaszkezelés

1. Weboldalunk és társaságunk célja, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228. Telefonszáma: (76) 501-525; (76) 501-532; (70) 702-8403

Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976

Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László Honlap cím: www.bmkik.hu
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek)

Elnök: Dr. Tulipán Péter

Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika Honlap cím: www.bekeltet.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly

Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217 Elnök: Dr. Bagoly Beáta

Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745

Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület Levelezési cím: 3300 Eger, Pf. 440. Ügyfélfogadás: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. földszint Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gondos István

Honlap cím: www.hkik.hu/hu/content/bekelteto-testulet E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet Telefonszáma: (20) 373-2570 Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

Honlap cím: http://www.iparkamaraszolnok.hu/ugyintezes/bekelteto-testulet E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259 Elnök: Dr. Bures Gabriella
Honlap cím: www.kemkik.hu/hu/bekeltet-otilde-testulet E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/a Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik Honlap cím: www.nkik.hu E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)- 269-0703 Elnök: Dr. Koncz Pál
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu; www.panaszrendezes.hu E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046 Elnök: Dr. Csapláros Imre
Honlap cím: www.skik.hu/hu/bekelteto-testulet E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin Honlap cím: www.bekeltetes-szabolcs.hu E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661; (30) 664-2130
Fax száma: (74) 411-456 Elnök: Mónus Gréta
Honlap cím: https://www.tmkik.hu/hu/bekelteto-testulet_2

E-mail cím: bekeltett@tmkik.hu; kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23. Telefonszáma: (94) 312-356; (94) 506-645; (30) 956-6708
Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
Honlap cím: www.vasibekelteto.hu E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: (88) 814-121; (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Herjavecz Klára
Honlap cím: www.bekeltetesveszprem.hu E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor
Holap cím: www.bekelteteszala.hu E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

11. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

az eljáró bíróságot;
a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával; azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

 

Felmondási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés a.) és m.) pontjának szabályozása értelmében a Felhasználót nem illeti meg a felmondási jog.

 

Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: hotelhood.hu/adatvedelem

 

Egyéb rendelkezések

1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató weboldala/mobil applikációja Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.

6. Szolgáltató a weboldalán található szolgáltatásokhoz való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.

7. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.

8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció