Két év kényszer pihenő után idén végre ismét megrendezésre került a BookDirect MeetUp, az egyetlen olyan hazai szállodai konferencia, ami kizárólag a közvetlen foglalások erősítését célzó marketing, értékesítési és revenue megoldásokkal foglalkozik. 

Nagy öröm számunkra, hogy az olyan nagy nevek, mint a D-Edge vagy az Everguest mellett idén a HotelHood csapat két tagja is az előadók között szerepelt.

Ulmer Zsolt, a HotelHood alapítója előadásában mesélt arról, hogy az ő “küzdelme” a jutalékkal bizony nem ma kezdődött. 

Már 2008-ban, szállodai értékesítési vezetőként rányomta a bélyegét az éves beszámolókra a magas jutalék, így magába szívott minden akkor fellelhető tudást a közvetlen értékesítés ösztönzéséről. Majd később Londonban egy olyan pozícióba került, ahol lehetősége nyílt belelátni egy OTA belső működésébe, és az itt merített tudást is hasznosítani tudta a jutalékmentes foglalások oldalán.

Angliából hazatérve pedig olyan szerencsés helyzetbe került, hogy lehetőséget kapott az újonnan szerzett tudását néhány budapesti és balatonfüredi szállodán tesztelni. Teljesen szabad kezet kapott, azzal az egy feltétellel, hogy a közvetlen foglalások megszerzése nem kerülhet többe a jutalék szintjénél.

Az itt kitesztelt, majd számos más partner szállodánál is sikeresen alkalmazott megoldásokat mutatott be előadásában.

Ha kíváncsi vagy, hogy:

    • Mi az a Billboard hatás?
    • Mi az átlagos foglalási arány a szállodai weboldalakon?
    • Milyen megoldással növelheted akár 50%-kal ezt az arányt a weboldal látogatószám növelése nélkül?
    • Milyen árparitás biztos megoldással adhatsz jobb árat a saját weboldalon?

ebből az előadás részletből megtudhatod:

Svirzsovics Éva, a HotelHood marketing tanácsadója olyan jól bevált email marketing automatizációs megoldásokat mutatott be, amiket részben még a Danubius Hotelsnél eltöltött évek során, részben pedig a HotelHood partnerekkel közösen volt lehetősége kitesztelni.

A lenti ízelítőből megtudhatod, hogy:

    • Mi az az egy automatizációs módszer, ami több mint 30%-kal növelte a Danubius hírlevél bevételeit?
    • Hogyan tudod a feliratkozóidat automatizáltan szegmentálni?
    • Miért kifejezetten ártalmas az email marketingedre, ha nem tartod karban a címlistádat?
    • Milyen automatizálást tudsz használni a sütik tiltása miatt ellehetetlenülő remarketing hirdetések futtatására?

A rendezvény főszervezője, Gyenes Ákos is igen határozott véleménnyel volt az email marketing automatizálásról. Ahogy mondta:

“Ha nem működne, akkor higgyük el, hogy a világ legnagyobb OTA-ja sem csinálná”

Ezúton is köszönet a RESnWEB csapatának a remek szervezésért!

Reméljük, legközelebb újra találkozunk 😉

További blogcikkeink a témában:

2023. május 31-én vége az árparitásnak

2023. május 31-én vége az árparitásnak

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy nincs többé paritási kötelezettséged és végre te döntheted el szabadon, hogy hogyan árazod a szobáidat a különböző OTA oldalakon? Nem, ez nem költői kérdés volt, ugyanis az Európai Bizottság május 10-én elfogadott rendelete* pontosan...

bővebben
Ezek a direkt csatornád legfontosabb mutatószámai

Ezek a direkt csatornád legfontosabb mutatószámai

Még élénken él bennem, amikor a 2000-es évek második felében egy négycsillagos szálloda értékesítési vezetőjeként büszkén készülődtem a tulajdonoshoz az éves beszámolóval. De akármilyen szépek voltak a számok egy valami mindig megkeserítette a beszélgetést: a jutalék....

bővebben

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció