A Kormány október 6-án megjelent rendelete erősen megszigorítja a SZÉP-Kártya kedvezményes felhasználásának lehetőségét, mostantól ugyanis csak egy évig lehet díjmentesen igénybevenni a SZÉP-kártyákra feltöltött összegeket.

Ha a SZÉP-kártya tulajdonos egy éven belül nem költi el a juttatását, akkor ennek terhére egyszeri 15 százalékos díjat kell fizetnie

Az eddigi szabályozás szerint, a kártyán lévő összeget az utalás évét követő második naptári év május 31-ig lehetett kedvezményesen felhasználni, azt követően pedig havi 3 százalékos díjat számítottak fel. 

A mostani rendelet ráadásul nem zárja ki a különdíj felszámításának lehetőségét sem, így az egy éven túli összegek esetén az egyszeri 15 százalék után még akár a havi 3 százalékokat is fizetheti a tulajdonos.

Az idén október 15-ig átutalt pénzekre még szigorúbb szabályok vonatkoznak az új rendelet szerint. Ezeket 2023. május 31-ig, tehát hét és fél hónapon belül el kell költeni, különben jön a 15 százalékos levonás.

Hogyan kommunikáld a SZÉP-kártya szigorítást?

Érdemes tehát a SZÉP-kártya tulajdonosokat arra ösztönöznöd, hogy még május 31. előtt használják fel kedvezményesen a kártyájukon lévő összeget: 

Adó helyett fordítsák inkább pihenésre azt a 15%-ot is!

Ezt tedd meg egyrészt hírlevélen keresztül (nagy előny ilyenkor, ha van külön címlistád a SZÉP-kártyás vendégekre), másrészt pedig emeld ki a weboldaladon is, például ehhez hasonló SZÉP-kártya popup üzenettel:

SZÉP-kártya-szállodai-kommunikáció

Érdekel a fenti megoldásunk? Ha szeretnél te is egy egyszerű és rendkívül rugalmas weboldali kommunikációs eszközt, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot itt

További blogcikkeink a témában:

2023. május 31-én vége az árparitásnak

2023. május 31-én vége az árparitásnak

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy nincs többé paritási kötelezettséged és végre te döntheted el szabadon, hogy hogyan árazod a szobáidat a különböző OTA oldalakon? Nem, ez nem költői kérdés volt, ugyanis az Európai Bizottság május 10-én elfogadott rendelete* pontosan...

bővebben
Ezek a direkt csatornád legfontosabb mutatószámai

Ezek a direkt csatornád legfontosabb mutatószámai

Még élénken él bennem, amikor a 2000-es évek második felében egy négycsillagos szálloda értékesítési vezetőjeként büszkén készülődtem a tulajdonoshoz az éves beszámolóval. De akármilyen szépek voltak a számok egy valami mindig megkeserítette a beszélgetést: a jutalék....

bővebben

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció