A mérőszámok, amiket csak az igazán profik figyelnek…

A mérőszámok, amiket csak az igazán profik figyelnek…

Sikerült átfutni a múltkori listát? Figyelsz minden mérőszámot már régóta, vagy sikerült újat mutatnunk? Ha az alapok már gond nélkül mennek, akkor ideje magasabb szintre emelni az email marketingedet: nézzük azokat a mérőszámokat, amikkel csak az igazán profik...
Reggel? Délben? Este? Melyik a legjobb?

Reggel? Délben? Este? Melyik a legjobb?

Amikor az ember befejezi egy hírlevél megkomponálását a szoftverben, akkor annak az egyik első kérdése az lesz, hogy mikor küldjünk ki. Ilyenkor a legtöbben vagy rányomnak, hogy azonnal, vagy bonyolult számításokba kezdenek, hogy vajon mikor is lenne a legjobb....
Nem lesz ez túl hosszú?

Nem lesz ez túl hosszú?

Képzeld el, hogy megírod a legújabb hírlevelet, tele érdekességekkel, fantasztikus ajánlatokkal, és megkéred a kollégád, hogy fussa át. Ő ránéz a szövegmennyiségre, és felteszi a klasszikus kérdést: „Nem túl hosszú ez? Ennyit úgysem olvas el senki.” Mit teszel? De,...
Mennyibe kerül az email marketing?

Mennyibe kerül az email marketing?

Van, hogy nem az a költség, ami látszik… A múltkori cikkben már írtunk arról, hogy a hirdetésekből érkező forgalom/foglalás nagyon szép, de gyakorlatilag csak addig működik, amíg teszed bele a pénzt, költesz a hirdetésekre. De mi a helyzet a hírlevelekkel? Mi a...
A bombasztikus kampányoknak van egy árnyoldala

A bombasztikus kampányoknak van egy árnyoldala

Tudtad, hogy a bombasztikus kampányoknak van egy árnyoldala? Nem mindegyiknek, de van egy kampánytípus, vagy inkább marketing stratégia, ami majdnem annyit árt, mint amennyit használ. Ilyennel azoknál az ügyfeleknél szoktam találkozni, akiknél frissen vesszük át a...
Vajon túl sok vagy túl kevés levelet küldesz a feliratkozóidnak?

Vajon túl sok vagy túl kevés levelet küldesz a feliratkozóidnak?

Épp a családos pihenést tervezgettem, amikor egy olyan szálloda weboldalára tévedtem, ami épp megfelelőnek látszot sőt, volt pont a hozzánk hasonlóknak szóló ajánlata (pár, két kisgyerekkel), ezért természetesen rögtön fel akartam iratkozni, hogy még több...
Miért fontos az email marketing a szállodaiparban?

Miért fontos az email marketing a szállodaiparban?

Fontos-e egyáltalán? Hiszen egyre többen érzik úgy, hogy az email már halott, mindenki a Messengeren, instán, TikTokon pörög. Nap mint nap jönnek ki az új platformok – miért ajánljuk mégis az emailt bevételszerzésre?  A HotelHood azért jött létre, hogy segítsünk a...
Erre a dátumra hívd fel a SZÉP-kártyás vendégeid figyelmét

Erre a dátumra hívd fel a SZÉP-kártyás vendégeid figyelmét

A Kormány október 6-án megjelent rendelete erősen megszigorítja a SZÉP-Kártya kedvezményes felhasználásának lehetőségét, mostantól ugyanis csak egy évig lehet díjmentesen igénybevenni a SZÉP-kártyákra feltöltött összegeket. Ha a SZÉP-kártya tulajdonos egy éven belül...