Nálatok is vannak csomagajánlatok vagy akciók, amiket szeretnétek kiemelni?
Ezek a weboldalon legtöbbször a főoldal tetején egy “sliderben” vagy a menüpontban szerepelnek?
Ha a válaszod a fenti kérdésekre igen, érdemes tovább olvasnod.
Mutatok egy módszert, amivel a balatonfüredi Anna Grand Hotelnek 3.700.000 Ft bevételt generáltunk egy hét alatt.
De mi a gond a sliderrel és egyéb kiemelt helyekkel a weboldalon?
Alapvetően semmi.
Fontos, hogy a weboldalon kiemelt helyen szerepeljenek az ajánlatok, de van néhány nagyon fontos dolog, amit nem tudsz megtenni egy ilyen elhelyezés esetén:
- nem időzíthető, tehát nem biztos, hogy a kellő pillanatban látja a vendég az ajánlatot (lehet, hogy csak most ismerkedik a szállodával és mást keres a honlapon).
- nem szűrheted a közönséget – mindenki folyamatosan látja az ajánlatot, az is, akinek nem releváns.
- nincs ráhatásod, ki hányszor látja – ha túl sokszor találkozik egy vendég ugyanazzal a tartalommal, valószínűbb, hogy később nem veszi észre az új/számára megfelelőbb ajánlatokat.
- nehéz tesztelni a verziókat – sok rendszert kell összehangolnod, hogy több szöveg, kép vagy elrendezés verziót A/B tesztelhess a weboldalon.
Megmutatom, hogyan ötvözheted a hagyományos ajánlatmegjelenítést és az intelligens felugró ablakokat a weboldaladon, hogy az Anna Grand Hotelhez hasonló eredményeket érhess el.
Mi volt a kampány célja?
A tavalyi Black Friday akció alkalmával az ajándékutalvány vásárlások számának növelése volt a cél.
Ehhez készítettünk több kreatív verziót.
Nem csak a színeket, formákat, elrendezést tudjuk módosítani, lehetőség van minden működést A/B tesztelni a rendszerben, még a bezáró x megjelenési idejét is.
Ezek voltak a beállítások, amiket használtunk:
Fontos, hogy az üzenet nem rögtön a weboldal megnyitása után jelent meg, így hagytunk időt a látogatónak, hogy értelmezze az oldalt.
Figyeltük az egérmozgást és oldal elhagyási szándék észlelésekor is megjelent az üzenet úgy, hogy egy látogató csak 2 alkalommal láthassa azt.
Így 20%-os konverziós rátát értünk el, tehát minden ötödik látogató továbbkattintott az ajánlat oldalára, akinek megjelent az üzenet.
Közülük pedig néhány nap alatt a 35 vásárlás érkezett 107.000 Ft-os átlagos értéken.
Így az Anna Grand Hotel számára egyetlen kampány alkalmával többszörösen megtérült a rendszer használati díja.
Érdekel, hogyan segíthetnénk a szállodád ajánlatait hatékonyan kiemelni?
Kérj ingyenes konzultációt itt: hotelhood.hu/konzultacio
Szálloda típus szerint
Városi szállodák
Resort szállodák
Szállodaláncok
Módszer szerint
Google és Facebook hirdetéskezelés
Hotel weboldal perszonalizáció
Email marketing és automatizáció
Legutóbbi hozzászólások