Nálatok is vannak csomagajánlatok vagy akciók, amiket szeretnétek kiemelni?

Ezek a weboldalon legtöbbször a főoldal tetején egy “sliderben” vagy a menüpontban szerepelnek?

Ha a válaszod a fenti kérdésekre igen, érdemes tovább olvasnod. 

Mutatok egy módszert, amivel a balatonfüredi Anna Grand Hotelnek 3.700.000 Ft bevételt generáltunk egy hét alatt.

 

De mi a gond a sliderrel és egyéb kiemelt helyekkel a weboldalon?

Alapvetően semmi.

Fontos, hogy a weboldalon kiemelt helyen szerepeljenek az ajánlatok, de van néhány nagyon fontos dolog, amit nem tudsz megtenni egy ilyen elhelyezés esetén:

  • nem időzíthető, tehát nem biztos, hogy a kellő pillanatban látja a vendég az ajánlatot (lehet, hogy csak most ismerkedik a szállodával és mást keres a honlapon).
  • nem szűrheted a közönséget – mindenki folyamatosan látja az ajánlatot, az is, akinek nem releváns.
  • nincs ráhatásod, ki hányszor látja – ha túl sokszor találkozik egy vendég ugyanazzal a tartalommal, valószínűbb, hogy később nem veszi észre az új/számára megfelelőbb ajánlatokat.
  • nehéz tesztelni a verziókat – sok rendszert kell összehangolnod, hogy több szöveg, kép vagy elrendezés verziót A/B tesztelhess a weboldalon.

Megmutatom, hogyan ötvözheted a hagyományos ajánlatmegjelenítést és az intelligens felugró ablakokat a weboldaladon, hogy az Anna Grand Hotelhez hasonló eredményeket érhess el.

 

Mi volt a kampány célja?


A tavalyi Black Friday akció alkalmával az ajándékutalvány vásárlások számának növelése volt a cél.

Ehhez készítettünk több kreatív verziót.

Nem csak a színeket, formákat, elrendezést tudjuk módosítani, lehetőség van minden működést A/B tesztelni a rendszerben, még a bezáró x megjelenési idejét is.

Ezek voltak a beállítások, amiket használtunk:

Anna Grand Hotel popup kampány beállítások

 

Fontos, hogy az üzenet nem rögtön a weboldal megnyitása után jelent meg, így hagytunk időt a látogatónak, hogy értelmezze az oldalt.

Figyeltük az egérmozgást és oldal elhagyási szándék észlelésekor is megjelent az üzenet úgy, hogy egy látogató csak 2 alkalommal láthassa azt.

Így 20%-os konverziós rátát értünk el, tehát minden ötödik látogató továbbkattintott az ajánlat oldalára, akinek megjelent az üzenet.

Közülük pedig néhány nap alatt a 35 vásárlás érkezett 107.000 Ft-os átlagos értéken.

Így az Anna Grand Hotel számára egyetlen kampány alkalmával többszörösen megtérült a rendszer használati díja.

 

Érdekel, hogyan segíthetnénk a szállodád ajánlatait hatékonyan kiemelni?

Kérj ingyenes konzultációt itt: hotelhood.hu/konzultacio

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció