Minden szállodatulajdonos hasonló célok elérésére törekszik: a hotel saját weboldalát látogatók szerzése, majd a látogatók foglalásra ösztönzése, és végül a jutalékmentes bevételek növelése. Ugyanakkor mi történik, ha minden törekvés és magas látogatói szám mellett az oldal mégsem éri el azt a foglalási célt, amely elégedettséggel tölti el őket?

A Google Analytics statisztikái szerint a látogatók legalább 98%-a foglalás nélkül távozik az oldalról; ami annyit jelent, hogy 100-ból csupán 2 látogató hagyja el az oldalt úgy, hogy szobát foglalt.

A következő esettanulmányban megmutatjuk, hogy a szállodalánc miként javított ezen a HotelHood rendszer segítségével.

A kihívás

A szálloda sajnos ismert problémával nézett szembe: bár jelentős összeget költött a weboldalt látogatók közvetlen foglalásra ösztönzésére, nagy részük mégis enélkül távozott.

Megoldások

A HotelHood rendszer segítségével a foglalási folyamat során közvetlen foglalás előnyei a következő módszereket alkalmazva lettek hatékonyan kiemelve:

1. Titkos árak megjelenítése az “Árak ellenőrzése / Foglalás” gombra kattintva

A módszer lényege, hogy az üzenet a “Book now”, az árak ellenőrzésére vagy az egyéb foglalásra szolgáló gombra történő kattintáskor jelenik meg. Ez rendkívül hatékonnyá teszi az ajánlatot, mivel a látogató pont akkor találkozik ezzel, amikor biztosan érdeklődik a szálloda árai iránt. Emellett lehetővé teszi a módszer, hogy a szálloda jobb árat jelenítsen meg a honlapján, mint bármelyik másik felületen.

Árak ellenőrzése popup

2. Titkos árak megjelenítése visszatérő vendégek számára

A rendszer felismeri azokat a visszatérő vendégeket, akik korábban már igényelték a Titkos Árak kampányt és emlékeztető jellegű üzeneteket jelenít meg nekik kétféle módon is.

Gombra kattintva:

Gombra kattintva

Emlékeztető sávként:

Emlékeztető sáv

A foglalási rendszerben, attól függően, hogy a vendég korábban igényelte-e a titkos árakat:

Popup a foglalási rendszerben

 

3. A közvetlen foglalás előnyeinek kiemelése intelligens felugró ablakok használatával

Azoknak a látogatóknak, akik foglalás nélkül készültek elhagyni a szálloda weboldalát, a közvetlen foglalás előnyeit kiemelő felugró ablakokat jelenített meg a rendszer. Az intelligenspopup megjelenítés lehetővé teszi, hogy a HotelHood-dal elérhető foglalások számát még tovább optimalizáljuk. Mindezt egy olyan algoritmus segítségével biztosítjuk, ami a látogatói viselkedés alapján jósolja meg, kik azok a látogatók, akiknek a foglalási esélye magas, és kik azok, akiknél a konverzióra való hajlam kisebb.

WBD táblázat

Eredmények

A rendszer indulása óta a saját weboldalon érkező foglalások száma 42 %-kal nőtt, illetve a bevétel is 52%-kal úgy, hogy az átlagos foglalási értéket is sikerült 7 %-kal emelni.

Emellett az előző év azonos időszakához képest 40%-kal több aktív látogató volt a weboldalon.

A HotelHood költsége kb. 30 szorosan térült meg már az első hónaptól.

Érdekel, hogyan javíthatjuk a te szállodád közvetlen foglalási arányát is?

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció