Szerezz több feliratkozót

Iratkoztasd fel a potenciális vendégeket

A legtöbb látogatód még nem áll készen a foglalásra. Iratkoztasd fel őket a hírlevél listádra, építs bizalmat és bírd őket foglalásra később.

Lépj velünk kapcsolatba!

Hírlevél mockup

Szerezz több feliratkozót

Iratkoztasd fel a potenciális vendégeket

A legtöbb látogatód még nem áll készen a foglalásra. Iratkoztasd fel őket a hírlevél listádra, építs bizalmat és bírd őket foglalásra később.

Lépj velünk kapcsolatba!

Segítünk feliratkoztatni potenciális vendégeidet

Tudtad, hogy a látogatóid 98%-a nyom nélkül hagyja el az oldaladat? Többségük soha nem is tér vissza. Természetesen elsősorban arra a 2-3%-ra kell koncentrálnod, aki itt és most készen áll a foglalásra, de az igazi növekedéshez nem szabad hagynod távozni azt a közel 50%-ot, aki most ugyan nem, de később szívesen foglalna szállodád weboldalán.

Hírlevél feliratkozás hármas blokk
Persona ikon

Ne veszíts el egyetlen látogatót sem

Az email marketing még mindig az egyik legjobb módja annak, hogy a kevésbé érdeklődő első látogatóidat később vásárlásra bírd.

Eredmények ikon

Növeld a feliratkozási
rátát

Egy sikeres értékesítési tölcsér ingyenes csalitermékkel kezdődik (pl. letölthető útmutató), amivel könnyen begyűjthető a jövőbeni vásárlók email címe.

Kézfogás ikon

Győzd meg az
érdeklődőket

Szerezz értékes email címeket és építs bizalmat azáltal, hogy hasznos tudásanyagokkal segíted megoldani a látogatóid problémáit.

Mobil popup mockup 1

Gyűjts e-mail címeket

Építs hírlevél listát a szálláshelyed iránt érdeklődő látogatókból. Ha az ajánlatod ellenállhatatlan, a látogatóid örömmel megadják cserébe az adataikat.

Szerezz messenger feliratkozókat

Habár az e-mail még mindig az eladásösztönzés egyik legfontosabb eszköze, az e-mailek átlagos megnyitási rátája 22%, az átkattintási arány pedig 3%. Ha ugyanezeket az üzeneteket Facebook Messengeren küldjük ki, akár 85%-os megnyitási és 28%-os átkattintási rátát érhetünk el.

Mobil popup mockup 2

Gyűjts e-mail címeket

Építs hírlevél listát a szálláshelyed iránt érdeklődő látogatókból. Ha az ajánlatod ellenállhatatlan, a látogatóid örömmel megadják cserébe az adataikat.

Mobil popup mockup 1

Szerezz messenger feliratkozókat

Habár az e-mail még mindig az eladásösztönzés egyik legfontosabb eszköze, az e-mailek átlagos megnyitási rátája 22%, az átkattintási arány pedig 3%. Ha ugyanezeket az üzeneteket Facebook Messengeren küldjük ki, akár 85%-os megnyitási és 28%-os átkattintási rátát érhetünk el.

Mobil popup mockup 2

Minden, ami a feliratkoztatáshoz szükséges

A HotelHoodal minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy felirakozókat gyűjts – anélkül, hogy rombolnád a felhasználói élményt.

50 + sablon

A feliratkozógyűjtés gyerekjáték az 50+ egyedi sablonunkkal.
Mindig a szállodák céljához és egyediségéhez igazítjuk a felugró ablakokat.

Egyedi űrlap mezők, listaelemek

Az egyedi űrlapok segítségével bármilyen információt begyűjthetsz a látogatóidról (pl. a születési dátumuk), így sokkal személyesebb e-maileket küldhetsz nekik.

Kétlépcsős feliratkoztatás

Keltsd fel a látogatók figyelmét a popup első oldalán lévő ajánlattal, így sokkal szívesebben adják majd meg az adataikat a második oldalon.

Google és GDPR kompatibilis

A HotelHood kampányok 100% GDPR kompatibilisek és teljes mértékben Google barátok, így Te és a látogatóid is biztonságban vannak.

Viselkedés alapú célzás

Figyeld külön-külön minden egyes látogatód viselkedését és jeleníts meg nekik egy feliratkozó-gyűjtő kampányt az erre legmegfelelőbb pillanatban.

Intelligens célzás

Célozd a különböző látogatói csoportokat tökéletesen személyre szabott, releváns üzenetekkel, hogy tovább növeld a konverziós esélyeidet.

Lépj velünk kapcsolatba!

Csatlakoztasd hírlevél rendszeredhez

Könnyed integráció minden nagyobb hírlevél küldő rendszerrel és a legnagyobb marketing szoftverekkel

Wordpress-black
Maileon-black
Mailchimp-black
ActiveCampaign logo
Wordpress-black
Campaign Monitor logo
Mailchimp-black
ActiveCampaign logo

Hogyan szerzett egy bezárt szálloda több mint 1000 új hírlevél feliratkozót?

A Covid időszak kellős közepén, csupán néhány hét leforgása alatt gyűjtött több mint 1000 új hírlevél feliratkozót és klubkártya tagot a Royal Club Hotel Visegrád. Nézd meg, hogyan csinálták…

5 tipp, amivel garantáltan több feliratkozót gyűjthetsz

Az elmúlt évek során több százezer feliratkozót gyűjtöttünk szállodai partnereinknek. Ezen tapasztalatok alapján válogattuk össze azt az 5 popup megoldást, ami a leghatékonyabbnak bizonyult szállodai feliratkozó gyűjtésre kis apartmanszállóktól, egészen a szállodaláncokig…

Gyűjts Te is új feliratkozókat!

Figyeld, ahogy a hírlevél feliratkozóid száma növekszik.
A gyors és könnyű integrációnak köszönhetően már pár nap után láthatod az első eredményeket.

Lépj velünk kapcsolatba!

Emeld ki közvetlen foglalási előnyeidet!

Emeld ki szállodád versenyelőnyeit!

Növeld a foglalási rendszered hatékonyságát!

Nézd meg további megoldásainkat is!

Népszerűsítsd legjobb ajánlataidat!

Költs kevesebbet Google és Facebook hirdetésekre!

HotelHood megoldások

Nézd meg további megoldásainkat is!

Emeld ki közvetlen foglalási előnyeidet! >>

Emeld ki szállodád versenyelőnyeit! >>

Növeld a foglalási rendszered hatékonyságát! >>

Népszerűsítsd legjobb ajánlataidat! >>

Költs kevesebbet Google és Facebook hirdetésekre! >>

Szálloda típus szerint

Városi szállodák

Resort szállodák

Szállodaláncok

Módszer szerint

Google és Facebook hirdetéskezelés

Hotel weboldal perszonalizáció

Email marketing és automatizáció