Online marketing kurzus szállodáknak
Iratkozz fel INGYENES email kurzusunkra és megtudhatod, hogyan növelheted hatékonyan szállodád bevételeit úgy, hogy közben kevesebb lesz a kiadásod!
Miről szól ez az email sorozat?
Hol érheted el a legtöbb bevételnövekedést a legkisebb befektetéssel
Hogy lehet ugyanannyi weboldal látogatóból 50%-kal több foglalásod
Hogyan formálj nézelődőkből érdeklődőket, és érdeklődőkből foglalókat
Hogyan lesznek a kosárelhagyókból foglalók
Hogy növeltük meg átlagban 40%-kal több szálloda közvetlen foglalását
Honnan tudod, hogy ez az online kurzus neked való?
Iratkozz fel, ha…
sokallod az OTA-nak fizetett havi jutalékot
szeretsz tanulni és profitálni más szállodák sikeréből
Miért éri meg feliratkoznod?
Megoldások akár percek alatt
Olyan hasznos tippeket osztunk meg veled, amiket akár percek alatt meg is valósíthatsz
Máshol nem elérhető
Ha feliratkozol, olyan tudást szerezhetsz meg, ami sehol máshol nem elérhető
Nincs
elköteleződés
Nincs benne semmiféle elköteleződés vagy kockázat. Ha mégsem találod hasznosnak a leírtakat egyszerűen csak leiratkozol.
További letölthető tudásanyag
Ráadásként egy ingyenes tudásanyagot is letölthetsz, amiből megtudhatod, hogy mi egy igazán jó szállodai weboldal titka
Kipróbált tudás ingyen
A feliratkozás teljesen ingyenes, így több tudást szerzel ingyen, mint amiért mások pénzt kérnek
Miért érdemes ránk hallgatnod?
Közel 10 év szakmai tapasztalat van a hátunk mögött
Több mint 40 elégedett szállodával dolgozunk együtt
Megmutatjuk neked, hogy mások hogyan értek el óriási sikereket
Segítségünkkel te is akár 40%-kal növelheted weboldalad bevételét
Az egyik hazai bestseller szállodai marketinges könyv, az OTA titkok szerzője osztja meg veled tudását
Több foglalás a felhasználói élmény rombolása nélkül?
Megmutatjuk hogyan:
Ilyen eredményekre számíthatsz
Máthé Gréta
Sales és marketing vezető
„A Hotelhood egyik első ügyfeleként kezdtük el a közös utunkat, sokat tapasztaltunk, tanultunk egymástól a közös cél elérése érdekében.
Az alkalmazott technikákkal a vendégek több időt töltöttek szállodánk weboldalán, konverziós értékeink és a direkt foglalásaink száma egyértelműen és jelentősen növekedett. Mindez nagy mértékben köszönhető a Hotelhood lelkiismeretes munkavégzésének, elhivatottságának. Ügyfélközpontú hozzáállásuk kiemelkedő, köszönjük a rugalmasságotokat.
A jövőben is csapatként számítunk rátok!”
Hetyei Éva
Értékesítési vezető
„Már régóta kerestünk kimondottan szállodai marketinggel foglalkozó céget, akik elérhető áron nyújtanak minőségi szolgáltatást. Ezt a Hotelhooddal abszolút megkaptuk. A direkt foglalások száma folyamatosan emelkedik. A havonta küldött statisztikák jól átláthatóak, a kapcsolattartás teljesen zökkenőmentes. Külön kiemelném Gábor áldozatos munkáját, aki rengeteg problémánkat oldotta már meg villámgyorsan.”
Svirzsovics Éva
Online marketing manager
„Oly sok szállodás „sorstársunkhoz” hasonlóan, mi is arra a kérdésre kerestük a választ, hogy az egyre inkább OTA uralta világban, hogy tudjuk költséghatékonyan direkt foglalásra ösztönözni vendégeinket.
A HotelHood csapat által kínált megoldás már elsőre is nagyon bíztatónak hangzott, optimista reménykedésre adott okot, a közösen elért eredmények azonban még a várakozásainkat is felülmúlták.”
Dala Szilárd
Szállodaigazgató
„Természetesen átnéztem a statisztikát is, amit küldtél a megmentett látogatókról, és meg tudom erősíteni, hogy látványos javulás történt a honlapon történő foglalásokkal kapcsolatban.”
Fügedi Zsuzsanna
Értékesítési vezető
„Budapesti szálloda révén arányaiban nem sok visszatérő vendégre számíthatunk így nagyon fontos, hogy a legtöbbet hozzuk ki az átmenő forgalomból. Sikerült érezhetően emelnetek nem csak a jutalékmentes, de az összes foglalás számát is, méghozzá stabilan az elmúlt négy évben.”
Fehér Miklós
Igazgató
„Olyan céget kerestem, akiknek van tapasztalatuk a szálláshirdetések terén, és akik segítségével növelhetem a közvetlenül weboldalamon foglalók arányát. A HotelHood csapata sikeresnek bizonyult. Számíthatok rájuk akkor is, ha valamilyen online marketing megoldással kapcsolatban nincs tapasztalatom, csak elképzelésem. Elégedett vagyok az együttműködéssel.”
Varga Zoltán
Ügyvezető
„Közel egy éve kezdtük az együttműködést a HotelHood munkatársaival. A szálloda kihasználtságának és forgalmának növelése mellett szerettük volna a foglalási struktúra arányait is kedvezőbbé tenni a saját oldalon keresztül érkező direkt online foglalások hangsúlyosabbá tételével, a közvetítő oldalak tevékenységének redukálásával. Tapasztalataink alapján a kitűzött célok elérésében a HotelHood nagyon sok támogatást tudott nyújtani, hasznos tanácsokkal segítették munkánkat, ami az eredményeinkben és a naturális mutatókban is érzékelhető volt. Csak ajánlani tudjuk másoknak is a velük való együttműködést.”
Jobb tudás ingyen, mint amiért mások pénzt kérnek
Miért hagynád ki?
Töltsd ki a jelentkezési lapot egy perc alatt, és máris küldjük neked az email sorozatunk első részét!
Szálloda típus szerint
Városi szállodák
Resort szállodák
Szállodaláncok
Módszer szerint
Google és Facebook hirdetéskezelés
Hotel weboldal perszonalizáció
Email marketing és automatizáció